شرکت پست در دولت تدبیر و امید به سوددهی رسید

وزیر ارتباطات:

شرکت پست در دولت تدبیر و امید به سوددهی رسید

یک‌شنبه, آوریل 9, 2017 - 08:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت پست کشور با وجود ضعف فراوان در سال های گذشته ناشی از برخی سوء مدیریت ها، با تلاش های چند سال اخیر به سوددهی رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا،محمود واعظی در دیدار با کارکنان اداره کل پست استان گلستان در گرگان اظهار کرد: شرکت پست که دیگر در جامعه چیزی برای عرض اندام نداشت آرام آرام به دوران شکوه و اقتدار پیشین بازگشته و خود را برای رسیدن به جایگاه های بالاتر هم آماده می کند.
وی افزود: با وجود پیشرفت ملموس باز هم به دنبال رونق بیشتر پُست کشور هستیم و می خواهیم کسب درآمدهای برون مرزی این شرکت افزایش یابد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: یکی از برنامه های جدی این وزارتخانه برای بهبود وضعیت پست کشور تلاش برای افزایش و بهبود شرایط کارکنان آن است.
واعظی همچنین توسعه تجارت الکترونیک را از برنامه های جدی پست کشور دانست و گفت: کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت و مصرف انرژی از جمله فواید اجرای صحیح و کامل این طرح است.
وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان و امضای تفاهم نامه های طرح تکاپو و افزایش اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان به گرگان سفر کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.