بهره‌برداری از دستگاه فوق‌پیشرفته فمتولیزیک در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد

بهره‌برداری از دستگاه فوق‌پیشرفته فمتولیزیک در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد

بهره‌برداری از دستگاه فوق پیشرفته فمتولیزیک در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد تهران در مراسمی با حضور حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی، آغاز شد.

به‌ گزارش دیوان اقتصاد، بیمارستان شهید لبافی‌نژاد یکی از بیمارستان‌های ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در تهران است که علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، کارکرد آموزشی نیز برای تربیت کادر سلامت دارد.

این بیمارستان همزمان قطب چشم‌پزشکی،‌ اورولوژی و پیوند کلیه در شهر تهران محسوب می‌شود و پیشرفته‌ترین جراحی‌های حوزه اورولوژی، پیوند کلیه و عمل‌های مرتبط با چشم در این مرکز درمانی انجام می‌شود. دستگاه فمتو لیزیک که امروز در این مرکز درمانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، پیشرفته‌ترین نسخه از دستگاه‌های لیزر برای اصلاح عیوب انکساری چشم است.

سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان مهم‌ترین سازمان فعال در حوزه بیمه های اجتماعی با تحت پوشش داشتن 47 میلیون نفر از اقشار مختلف مردم، خدمات درمانی را در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم به بیمه شدگان ارائه می‌کند.

بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران که از بیمارستان‌های ملکی این سازمان در بخش درمان مستقیم است، الگویی نوین از مراکز درمانی و آموزشی است که با همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به صورت همزمان در زمینه ارائه خدمات سلامت به بیمه شدگان و نیز تربیت و آموزش کادر سلامت فعالیت دارد.

در مراسم آغاز بهره برداری از این دستگاه فوق پیشرفته علاوه بر وزیر بهداشت و درمان و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بابک عدلی مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی تهران و محمدحسین سلطانی رئیس بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد و جمعی از مدیران و کارکنان و اعضای کادر درمان این بیمارستان نیز حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.