بانک توسعه تعاون با تمام ظرفیت‌،در خدمت اشتغال استان کرمان است

بانک توسعه تعاون با تمام ظرفیت‌،در خدمت اشتغال استان کرمان است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در سفر به استان کرمان، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کرد، در بازدید از طرح‌های تعاونی و اشتغال‌زایی استان ، بر آمادگی کامل این بانک برای کمک به  توسعه اشتغال در استان کرمان تأکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،حجت‌اله مهدیان که به همراه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تعاون به استان کرمان سفر کرده بود، در جریان این سفر طی بازدید از طرح‌های تعاونی و اشتغال‌زایی استان کرمان گفت: بانک توسعه تعاون با ارائه محصولات مختلف در حوزه بانکداری و تخصیص تسهیلات اعتباری مختلف در خدمت همه مردم ایران خصوصا تعاون‌گران و مردم شریف استان کرمان است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین به همراه محمدجواد کبیری معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واحدهای متعدد تعاونی و تولیدی استان کرمان بازدید کرد و در جریان پیشرفت امور و چالش‌های این واحدها قرار گرفت.

در این سفر همچنین نشست مشترک مدیرعامل بانک توسعه تعاون با هیات‌رییسه و اعضای اتاق تعاون استان کرمان نیز برگزار شد که در این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص ضرورت تعامل و گسترش همکاری‌های چندجانبه بانک توسعه تعاون و بخش تعاون پرداخته شد.

تعدادی از تعاونی‌های اتاق تعاون در این نشست، مشکلات خود را در حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون مطرح نموده و در این خصوص راهکارهای مقتضی به ایشان ارایه شد.

مهدیان در بخش دیگری از نخستین روز از سفر به استان کرمان با حضور در نشست مشترک با استاندار کرمان، در همراهی با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسایل کلان اقتصادی در استان کرمان را مورد توجه و بررسی قرار دادند.

مهدیان در این جلسه تاکید کرد: بانک توسعه تعاون با تمام ظرفیت‌های موجود خود، در خدمت اشتغال استان می‌باشد.

گفتنی است، این جلسات با حضور پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و حسن‌پور رییس مجمع نمایندگان استان برگزار شد.

این گزارشات می‌افزاید مدیرعامل بانک توسعه تعاون با حضور در شعبه مرکزی کرمان، از تندیس سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی در شعبه کرمان این بانک پرده‌برداری کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.