سربازان گمنام یگان حفاظت هواپیمایی کیش وارثان برقراری نظم و امنیت هوایی

سربازان گمنام یگان حفاظت هواپیمایی کیش وارثان برقراری نظم و امنیت هوایی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران را به عنوان یکی از مهم ترین ارگان ها و ستون خیمه انقلاب برشمرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این دیدار رحیم سرهنگی یگان حفاظت هواپیمایی را سربازان گمنام با روحیه ایثار و از خودگذشتگی برشمرد و گفت: سپاهیان در پیشگاه خداوند دارای جایگاه و مقام والا و خدمتگزار مردم هستند.

سرهنگی با تاکید بر برقراری نظم و آرامش در فرودگاه کیش برای جذب گردشگران عنوان کرد: فرودگاه ها به عنوان نمادی از یک شهر یا کشور به شمار می روند که برقراری آرامش، رضایت و خدمات شایسته به مسافران در آن ها نتیجه یک تفکر و رفتار سنجیده است که این ظرفیت و توان در یگان حفاظت هواپیمایی کیش به چشم می خورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امنیت را یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت هر جامعه عنوان و تصریح کرد: تجارب و موفقیت های روز افزون یگان حفاظت هواپیمایی کیش می تواند آن را به عنوان الگویی برتر برای ایجاد نظم و امنیت هوایی در دنیا تبدیل کند.

گفتنی است، در این دیدار که با حضور برخی از مسوولان سازمان و یگان حفاظت هواپیمایی کیش برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از زحمات و تلاش های شبانه روزی سرهنگ محمد امین بلایی فرمانده سابق یگان حفاظت هواپیمایی کیش تقدیر و برای سرهنگ پاسدار سلمان اعمی برنطین فرمانده جدید این یگان آرزوی موفقیت کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.