افتتاح هتل در شهر مرزی پارس‌آباد با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید اردبیل

افتتاح هتل در شهر مرزی پارس‌آباد با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید اردبیل

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری هتل و رستوران و تالار استقبال پارس‌آباد با حمایت مالی 40 میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در شهر مرزی پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، طهماسب فرهنگ مدیر صندوق استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه ظرفیتهای بزرگی در حوزه گردشگری شهرستان پارس آباد وجود دارد گفت: به واسطه فعالیت‌های مستمر کشاورزی در طول سال و رفت آمد تجار و مهاجرت های فصلی و آب و هوای بسیار مطبوع و معتدل در فصول بهار و پاییز و زمستان و حتی تابستان، انبوهی از گردشگران اقتصادی و کشاورزی و گردشگران طبیعت و فرهنگ دوست، شهرستان پارس‌آباد را به عنوان مقصد گردشگری و اقامت انتخاب می‌کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل افزود: این هتل تالار با حمایت مالی 40 میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل و سرمایه گذاری 240 میلیارد ریالی مجری طرح اجرا شده است.

وی افزود: هتل تالار استقبال در زمینی به مساحت ۶۲۰ مترمربع با 16 اتاق و 52 تخت راه اندازی شده و افتتاح آن در چهارمین روز از هفته دولت اشتغالزایی مستقیم برای ۱۸ نفر را به همراه دارد.

شهرستان پارس آباد در 230 کیلومتری مرکز استان اردبیل و دارای 100 کیلومتر مرز مشترک آبی و خاکی با کشور جمهوری آذربایجان است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.