ورود موقت خودروهای فاخر به جزیره کیش آزاد شد

ورود موقت خودروهای فاخر به جزیره کیش آزاد شد

با پیگیری‌های سازمان منطقه آزاد کیش و توافق‌های به عمل آمده با پلیس راهور، ورود خودروهای پلاک موقت دوساله ملی و بدون محدودیت حجم موتور به منطقه آزاد کیش محقق شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری با اعلام این خبر گفت: سرمایه گذاران، جامعه گردشگری، کسب و کارهای مبتنی بر خودروهای ویژه و عموم کیشوندان متقاضی، با هماهنگی و موافقت این معاونت می‌توانند از این مزیت احیا شده منطقه آزاد کیش بهره مند شوند.

وی از ورود سه دستگاه خودروهای احتراقی روز دنیا و بدون محدودیت حجم موتور توسط شرکت اسفندیار کیش در پنج شنبه 22 شهریور به جزیره کیش خبر داد و افزود: تنها محدودیت و منع واردات اینگونه خودروها، ساخت و برند آمریکایی بودن است و تشریفات گمرکی ترخیص آن در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد.

زارع فکری خاطر شان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، یکی دیگر از وعده‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش محقق شد و از این پس هر هفته شاهد ورود این خودروهای زیبا و باکیفیت خواهیم بود.

وی با اشاره به این که تردد خودروهای روز دنیا در جزیره کیش از گذشته به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش مطرح بوده است؛ افزود: با ورود موقت خودرو های فاخر و تشریفاتی به جزیره کیش، این جاذبه گردشگری کیش مجددا احیا و نگین خلیج فارس را زیباتر خواهد کرد و روزهای خوبی در انتظار گردشگران، کیشوندان و سپهر گردشگری کیش است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.