زیباسازی منظرشهری و اصلاح هندسی معابر محور فعالیت‌های عمرانی کیش

زیباسازی منظرشهری و اصلاح هندسی معابر محور فعالیت‌های عمرانی کیش

محمد مهدی احمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از اجرای همزمان چند طرح عمرانی در نوار سیاحتی کیش با هدف زیبا سازی منظر شهری و سهولت تردد گردشگران و ساکنان خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد مهدی احمدی با اشاره به اهمیت زیباسازی منظر شهری به ویژه در نقاط پرتردد جزیره گفت: انتظار هموطنان این است که منظر شهری و معابر کیش به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری کشور همواره جذابیت و طراوت خود را حفظ کند به همین دلیل و با توجه به آماده سازی طرح اصلاح هندسی معابر حد فاصل میدان ماشه تا میدان ساحل، عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.

احمدی با بیان این که این طرح در دو مرحله اجرا می شود افزود: در مرحله نخست که هم اکنون در حال اجراست مسیر میدان سنایی تا میدان ماشه اصلاح می شود و در مرحله دوم اصلاح هندسی مسیر میدان سنایی تا میدان ساحل اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ درختان ارزشمند در جداول این مسیر، تمهیدات لازم برای انتقال درختچه ها و درختان نخل به سایر بلوار های شهر فراهم و انتقال چند اصله از این درختان نیز با موفقیت انجام شده است.

محمد مهدی احمدی عنوان کرد: با اجرای همزمان این طرح ها و احداث گذر گردشگری در محوطه مقابل بازار بزرگ مرکز تجاری تا نوار ساحلی شادابی و طراوت فضای شهری تقویت خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.