رونمایی از رازیتِک و طرح جدید سرمایه‌گذاری بیمه رازی

رونمایی از رازیتِک و طرح جدید سرمایه‌گذاری بیمه رازی

سامانه برخط فروش بیمه (رازیتِک) و طرح عمر و سرمایه‌گذاری زیگورات بیمه رازی با حضور قائم مقام بیمه مرکزی رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، آیین رونمایی از سامانه فروش برخط بیمه و طرح عمر و سرمایه گذاری زیگورات، با حضور مجید مشعلچی- قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی، حسین یعقوبی- مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی، ابراهیم ابراهیمی- عضوهئیت مدیره گروه سرمایه گذاری تات، جمشید اقبالپور- رئیس هئیت مدیره بیمه رازی، امیررضا واعظی آشتیانی- عضو هیئت مدیره بیمه رازی و علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی در ساختمان ستاد بیمه رازی برگزار شد.

در این مراسم، مجید مشعلچی گفت: در کشورهای توسعه یافته کیفیت محصولات صنعت بیمه بسیار مناسب و قابل قبول است و تمام توان در طراحی و معرفی محصولات معطوف به رفع نیاز بیمه گزاران است.

قائم مقام بیمه مرکزی ادامه داد: جایگاه بیمه گزار در صنعت بیمه و طراحی محصولات جدید باید پررنگ‌تر از گذشته باشد و این مهم باید از سوی شرکت‌های بیمه اجرایی شود.

وی بیان کرد: شرکت‌های فعال صنعت بیمه باید حق بیمه‌ها را در مسیر درست و مشخصی سرمایه گذاری کنند تا در قالب خدمات به‌روز و خاص به بیمه گزاران بازگردانند.

مشعلچی با تاکید بر اینکه رضایت بیمه گزاران بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در نظام بانکی کشور فرآیند ارائه خدمات به افراد بسیار تسهیل شده و باید این اتفاق در صنعت بیمه نیز رخ دهد، در حال حاضر نظام دریافت حق بیمه و ارائه خدمات در صنعت بیمه سخت و دارای بروکراسی است که باید با تکیه بر خلاقیت و نوآوری فرآیندهای این صنعت نیز تسهیل شود.

قائم مقام بیمه مرکزی در انتها گفت: در تمام فرآیندهای مرتبط با بیمه گزاران باید شفافیت در دستور کار قرار گیرد تا بیمه گزار نسبت به بیمه نامه خود اشراف کامل داشته باشد.

همچنین در این مراسم علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی، گفت: طی برنامه ریزی کوتاه مدت شرکت بیمه رازی، توانمندسازی شبکه فروش، اصلاح ترکیب پرتفو و ایجاد توازن بیمه‌های زندگی، وصول مطالبات مغفول مانده با رعایت اصل مشتری مداری، رعایت اصول بنگاه داری و تفکیک قرارداد سودده و غیرسودده در دستور کار قرار گرفت که ثمرات قابل توجهی در پرتفوی شرکت و نسبت خسارت آن داشته است.

وی ادامه داد: در برنامه ریزی بلند مدت شرکت، حفظ توانگری مالی شرکت، بازمهندسی عملیات بیمه گری، توانمندسازی و بهبود منابع انسانی، ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران و ذینفعان، ارائه محصولات متناسب با نیاز مشتریان و ارائه خدمات در بخش صدور خسارت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در ماه‌های اخیر سطح بهره وری شعب  رشد قابل توجهی داشته و امید است تا انتهای سال این مهم ادامه یابد و این در حالی است که میزان ثبت شکایت در سامانه بیمه مرکزی از بیمه رازی از ۳۷ تماس در یک روز به یک شکایت کاهش یافته است.

براساس این گزارش، در روزجاری از سامانه فروش برخط بیمه (رازیتِک) و طرح عمر و سرمایه گذاری زیگورات رونمایی شد و از این پس شبکه فروش بیمه رازی فارغ از زمان و مکان امکان صدور بیمه‌های عمر و پس انداز را خواهند داشت و در آینده نزدیک دیگر بیمه نامه‌ها همچون بیمه نامه اتومبیل، درمان، حوادث و آتش سوزی در این سامانه تنها با چند کلیک صادر خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.