حفظ منزلت کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات از اولویت‌های بیمه سرمد در مازندران

حفظ منزلت کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات از اولویت‌های بیمه سرمد در مازندران

علی فلاح‌توری سرپرست شعبه مازندران بیمه سرمد در روز چهارشنبه ۴ مهر با رئیس، معاون و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات استان دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، علی فلاح‌توری سرپرست شعبه مازندران بیمه سرمد در روز چهارشنبه ۴ مهر با رئیس، معاون و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات استان دیدار و گفتگو داشت.

فلاح‌توری در این دیدار حفظ شأن و منزلت کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات را از دغدغه‌های اصلی بیمه سرمد شعبه مازندران عنوان کرد و گفت: همکاران بازنشسته، طلایی‌ترین تجربیات خدمت به مردم را دارند که بهره‌گیری از تجارب ارزشمند آنها به افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و غنای فرهنگ سازمانی شرکت منجر می گردد.

خصوصی رئیس کانون بازنشستگان بانک صادرات نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت، کارکنان و شبکه فروش استان، حرکت رو به رشد شعبه مازندران را حاصل تلاش و پیگیری کارکنان شعبه و نمایندگان فعال این استان دانست.

در ادامه این جلسه اعضای کانون بازنشستگان استان با اشاره به گستردگی استان مازندران ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این‌دست جلسات و نشست‌ها جهت رفع مسائل و مشکلات با حوزه‌های مختلف بانک صادرات استان مازندران، به ارائه پیشنهادات خود به منظور ارائه خدمات مطلوب‌‌تر پرداختند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.