دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه

پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛

دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه

همزمان با برگزاری سی‌ویکمین‌همایش‌ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه در آذرماه 1403، دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری سی‌ویکمین‌همایش‌ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه در آذرماه 1403، دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه برگزار خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، علاقه‌مندان به مشارکت در فراخوان‌های انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر تا ۱ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند کاربرگ مورد نظر را تکمیل و به همراه تصویر مستندات مربوط، حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه ۱ آبان ماه سال جاری به پست الکترونیکی Seminar@irc.ac.ir ارسال نمایند.

بر پایه این گزارش، ایده برتر شامل هرگونه راهکار «خلاقانه»، «فناورانه» و «دارای قابلیت پیاده‌سازی در صنعت بیمه» است که در بازه زمانی آبان‌ماه ۱۴۰۱ تا آبان‌ماه ۱۴۰۳ انجام پذیرفته باشد.

ارزشیابی و انتخاب پژوهشگر برتر نیز بر اساس مجموع امتیاز فعالیت‌های پژوهشی فرد در بازه زمانی آبان‌ماه ۱۴۰۱ تا آبان‌ماه ۱۴۰۳ شامل طرح/گزارش پژوهشی، مقاله، کتاب، دریافت جایزه از جشنواره‌ها یا سایر مراجع معتبر، برگزاری دوره‌های آموزشی و سخنرانی علمی انجام خواهد شد.

همچنین پایان‌نامه و رساله‌ برتر منتخب در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری باید حداقل دارای یکی از شرایط «مسأله محور بودن و تاکید بر رفع نیازهای جامعه»، «چاپ یا پذیرش حداقل دو مقاله علمی-پژوهشی مستخرج از رساله دکتری»، «چاپ یا پذیرش حداقل یک مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان‌نامه کارشناسی ارشد»، «تولید محصول یا ثبت اختراع» و «قابلیت تجاری‌سازی» باشند. علاوه بر این، نباید بیش از دو سال از تاریخ دفاع پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری گذشته باشد.

دریافت کاربرگ انتخاب ایده برتر

دریافت کاربرگ انتخاب پژوهشگر برتر

دریافت  کاربرگ انتخاب پایان‌نامه/ رساله برتر دانشجویی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.