نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه "ما" با معاونین، مدیران و روسای شعب

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه "ما" با معاونین، مدیران و روسای شعب

گردهمایی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه "ما" با حضور اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و روسای شعب  پیرامون اهمیت هم‌اندیشی و خرد جمعی مدیران ارشد شرکت جهت ارتقاء سطح هم‌افزایی فی مابین مدیریت ها، به اشتراک گذاری تجارب تخصصی و بررسی آخرین موضوعات و چالش‌های با اهمیت شرکت‌، روز هجدهم مهرماه در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست عملکرد شش ماه گذشته شرکت بیمه "ما" توسط اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت و کاردگر ضمن تشکر از مساعدت اعضای محترم هیات مدیره و تلاش مستمر تمام پرسنل؛ بر  استفاده از پتانسیل های بالفعل و بالقوه شرکت و کارمندان و همچنین رفع مشکلات و کاستی های موجود در سازمان با هدف استمرار موفقیت ها، تاکید کرد.  وی  همچنین برنامه راهبری و استراتژیک شرکت برای شش ماه دوم سال جاری را برای مدیران ستادی و استانی تشریح کرد. 

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست  مدیران استانی و روسای شعب سوالات خود را پرسیده و به بیان مشکلات موجود در شعب پرداختند که توسط اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، قائم مقام مدیرعامل، مدیران ارشد و مدیران ستادی شرکت به آنها پاسخ داده شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.