حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در اجلاس شورای کسب‌وکار بریکس ۲۰۲۴

حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در اجلاس شورای کسب‌وکار بریکس ۲۰۲۴

با دعوت اتاق بازرگانی روسیه، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در اجلاس سالیانه شورای کسب و کار بریکس 2024 که با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کشور روسیه در شهر مسکو برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، اجلاس سالیانه شورای کسب و کار بریکس (BRICS Business Council) در سال ۲۰۲۴ با حضور فعالان اقتصادی و تجاری کشورهای عضو در تاریخ ۱۸ اکتبر توسط اتاق بازرگانی روسیه در مرکز تجارت جهانی شهر مسکو (WTC) و با حضور رئیس جمهور کشور روسیه برگزار شد.

در این اجلاس که نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران نیز حضور داشتند، پنل‌های تخصصی مختلفی در حوزه‌های “همکاری های مالی و سرمایه‌گذاری کشورهای عضو”، “تجارت جهانی و ارتباطات لجستیکی”، “توسعه تجاری کشاورزی و امنیت غذایی” و “توسعه همکاری‌ها در زمینه انتقال انرژی پایدار” با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو برگزار گردید. در جریان این رویداد پیام‌های تصویری رؤسای جمهور کشورهای عضو به ویژه دکتر مسعود پزشکیان ریاست جمهوری اسلامی ایران منتشر گردید. دکتر پزشکیان در پیام خود بر اهمیت سازوکار بریکس و همکاری‌های مشترک در جهت توسعه همه جانبه کشور های عضو تأکید نمودند.

گفتنی است پیش از این رویداد، نشست کارگروه خدمات مالی بریکس (Financial Services Working Group) در تاریخ ۱۷ اکتبر با بررسی موضوعات همکاری‌های مالی کشورهای عضو به ویژه در زمینه‌های خدمات پرداخت و فینتک، تأسیس شرکت بیمه اتکایی بریکس و سایر حوزه های مرتبط مالی، سرمایه‌گذاری و اقتصادی، با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد و نتایج بررسی های به عمل آمده در نشست شورای کسب و کار بریکس مطرح گردید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.