مشتریان بانک کشاورزی باید به سمت خدمات فناورانه سوق داده شوند

مشتریان بانک کشاورزی باید به سمت خدمات فناورانه سوق داده شوند

معاونان بانک کشاورزی در همایش روسای شعب این بانک در استان آذربایجان شرقی ضمن تشریح های اقدامات نوین بانک در زمینه توسعه خدمات فناورانه، بر اهمیت هدایت مشتریان به سمت استفاده از این خدمات تأکید کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این همایش، الله داد محمدی مفرد ، معاون مدیرعامل این بانک در امور بازاریابی و هماهنگی شعب، با اشاره به طرح های موفق بانک کشاورزی از جمله طرح احسان،  برنامه‌ریزی و شناخت عمیق مشتری را رمز موفقیت در بازاریابی دانست.

رضا حسینی، معاون پشتیبانی مدیر عامل بانک کشاورزی نیز با تأکید بر لزوم شناخت بازار و نیازهای مشتریان ، به ضرورت تمرکز بر گروه‌های هدف و همچنین توجه ویژه به تجهیز منابع از طریق استفاده بهینه از وقت آزاد شعب اشاره کرد و گفت: زنجیره بازاریابی در بخش کشاورزی ظرفیت‌های زیادی برای رشد و توسعه دارد.

در ادامه، مسعود رضایی، معاون امور سرمایه انسانی این بانک، عملکرد شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی را مثبت ارزیابی کرد و با تأکید بر نقش  محوری روسای شعب در پاسخگویی به مشتریان، گفت: موضوع تامین کسری نیروی انسانی درحال پیگیری است و به زودی اقدام خواهد شد.

صادق نوری، معاون مدیر عامل بانک کشاورزی در توسعه کسب و کار نیز استفاده از ظرفیت پلتفرم پالیز در بازاریابی زنجیره‌ای و افزایش سهم از بازار را ضروری دانست و با بیان اینکه و در دنیای امروز بانک‌ها به سمت شعب دیجیتال و مشاوره محور حرکت کرده اند، گفت: نوآوریِ باز، ارتباط با دانشگاهها و استفاده از ظرفیت استارت آپ ها و نوآوری بسته همکاری کارکنان سازمان در نظام پیشنهادات و ارائه ایده ها و نقطه نظرات سازنده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.