شخصی‌سازی بیمه‌نامه‌ها و توسعه خدمات آنلاین چشم‌انداز آینده بیمه نوین

در رویداد در سخنکده متن اعلام شد؛

شخصی‌سازی بیمه‌نامه‌ها و توسعه خدمات آنلاین چشم‌انداز آینده بیمه نوین

رویداد «بیمه نوین در فصل نوین» روز سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه در سخنکده متن با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بیمه نوین برگزار شد. هدف این رویداد بررسی عملکرد پنج‌ساله شرکت و ارائه چشم‌انداز آینده بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این رویداد، شقایق دیلمی پور، معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه نوین، از حذف قراردادهای زیان‌ده و کاهش ضریب خسارت بیمه نوین در سال‌های اخیر سخن گفت و اعلام کرد که در ۱۰ ماهه ۱۴۰۳، ۱۷.۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است. حسین کریم‌خان‌زند، مدیرعامل بیمه نوین، نیز بر لزوم شفافیت مالی و اصلاح ترکیب پرتفوی تأکید کرد و گفت که هدف اصلی بیمه نوین، مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری است.

در پنل‌های تخصصی، جواد گیوه‌چین، عضو هیات‌مدیره، به چالش‌های سهامداری در صنعت بیمه اشاره کرد و تأکید کرد که برای رشد بهتر، باید مفهوم حاکمیت شرکتی به‌طور مؤثرتر در صنعت بیمه ایران پیاده‌سازی شود.

همچنین، مدیران مختلف بیمه نوین از جمله معاونین فنی بیمه‌های اموال و اشخاص به معرفی محصولات جدید دیجیتال و نوآوری‌های این شرکت پرداختند. از جمله این نوآوری‌ها می‌توان به بیمه فایرپلاس برای منازل مسکونی و محصولات بیمه درمان انفرادی اشاره کرد.

در این رویداد شخصی‌سازی بیمه‌نامه‌ها و توسعه خدمات آنلاین به عنوان مهمترین رویکرد این شرکت مطرح شد، به‌طوری که این تحولات بهبود قابل توجهی در تجربه مشتریان و چشم انداز آینده بیمه نوین ایجاد خواهد کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.