تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی و توسعه صنعت بیمه

تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی و توسعه صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به ماهیت غیرملموس اما عمیق خدمات انسانی و رسانه‌ای اظهار کرد: با همکارانم همواره صحبت می‌کنم که ما در صنایعی هستیم که محصول فیزیکی نداریم. مردم فقط زمانی متوجه کیفیت کار ما می‌شوند که یا خسارتی دریافت کنند یا مطلبی درست و دقیق بخوانند. برای همین است که تاکید دارم بر "عشق" در کار. اگر هر کسی در شغل خودش عشق داشته باشد، کارش متفاوت خواهد بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، آقادادی همچنین با اشاره به نقش اصحاب رسانه در بازتاب خدمات بیمه‌ای و انتقال شفاف اطلاعات به افکار عمومی، گفت: خدمت شما عزیزان، افتخار ماست. خبرنگار یعنی "خبر" با "نگار" و نگاه شماست که به وقایع معنا می‌دهد. خدمت رسانه‌ای هم مانند صنعت بیمه، خدمت ملموس نیست؛ اما نقش آن در زمان بحران یا اطلاع‌رسانی صحیح به‌شدت حیاتی است.

وی افزود: همان‌طور که بیمه‌گذار در زمان حادثه متوجه ارزش بیمه می‌شود، جامعه نیز در بزنگاه‌ها و بحران‌ها متوجه اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع شما خبرنگاران می‌شود. همان‌طور که ما در بیمه باید سرعت، دقت و صحت داشته باشیم، شما هم با این سه ویژگی می‌توانید تمایز خود را در صنعت رسانه ایجاد کنید.

خدمت عاشقانه، عمل صادقانه

آقادادی با اشاره به ماهیت غیرملموس اما عمیق خدمات انسانی و رسانه‌ای گفت:با همکارانم همواره صحبت می‌کنم که ما در صنایعی هستیم که محصول فیزیکی نداریم. مردم فقط زمانی متوجه کیفیت کار ما می‌شوند که یا خسارتی دریافت کنند یا مطلبی درست و دقیق بخوانند. برای همین است که تاکید دارم بر "عشق" در کار. اگر هر کسی در شغل خودش عشق داشته باشد، کارش متفاوت خواهد بود.

وی افزود: عشق است که از رنگ، نقاشی می‌سازد؛ از نخ، قالی می‌بافد؛ و از مواد اولیه ساده، غذای مادرانه درست می‌کند. پس عشق را باید در کار دمید. این عشق وقتی با توانمندی و مهارت (عرضه) همراه می‌شود، نتیجه می‌دهد. اما مهم‌تر از همه، "عمل" است. من همیشه می‌گویم من به عنوان مدیرعامل باید اول از همه عامل باشم. اگر حرفی می‌زنم، باید خودم در آن پیش‌قدم باشم. این‌گونه است که اعتمادسازی شکل می‌گیرد.

نشست‌هایی برای همدلی، نه فقط گزارش عملکرد

در بخش پایانی این نشست، آقادادی تأکید کرد که هدف از چنین جلساتی صرفاً ارائه گزارش عملکرد نیست، بلکه ایجاد فضای گفتگو و دریافت بازخوردهای اصحاب رسانه است.

وی گفت: هر فصل ما یک جلسه صمیمانه با خبرنگاران برگزار می‌کنیم. هدف این است که از نظرات و نقدهای سازنده شما استفاده کنیم. شما ناظر رفتار ما در بازار هستید و نقش بی‌بدیلی در شکل‌گیری اعتماد عمومی دارید.

مدیر عامل بیمه کوثر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سایه توجهات حضرت اباعبدالله و با همدلی و صداقت، بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و تعامل سازنده‌تری با جامعه رسانه‌ای کشور داشته باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.