مدلهای نوین بازاریابی بانک سینا در نخستین وبینار معاونت بازاریابی و امور شعب با مدیران مناطق و روسای شعب مستقل این بانک تشریح شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
رونمایی از مدلهای بازاریابی بانک سینا
رونمایی از مدلهای بازاریابی بانک سینا

به گزارش دیوان اقتصاد، اکبر جلیلی، عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیمشده گفت: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدفگذاری کرده و لازم است همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژهای داشته باشند .
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفهای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگیها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامههای آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدلهای بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر سادهسازی مدلهای بازاریابی گفت: الگوهای طراحیشده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 224,630 | |
دلار | - | 1،043,050 |
لیر | 21,100 | |
پوند | 1,415,400 | |
یوان | 114,200 | |
یورو | 1،225,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 975,100,000 | |
سکه تمام | 978,000,000 | |
سکه نیم | 521,000,000 |