نوسازی نظام قدیمی مدیریت راه‌آهن با کمک دو شرکت آلمانی

نوسازی نظام قدیمی مدیریت راه‌آهن با کمک دو شرکت آلمانی

فخریه کاشان گفت: برای نوسازی سازمان و نظام قدیمی مدیریت راه آهن با دو شرکت آلمانی قراردادی منعقد کرده ایم، تا پس از پیاده سازی و اجرا شبکه ریلی کشور طبق استانداردهای بین المللی خدمات رسانی کند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از مهر اصغر فخریه کاشان در مراسم افتتاح نخستین مرکز بازرگانی آلمان، تصریح کرد: در وزارت راه پس از برجام، قراردادهای بزرگی چون خرید ایرباس که محصول مشترک کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه است، منعقد شد و امیدوارم با رفتارهای نامتعارف ترامپ، همچنان جاری باقی بماند.

وی، به قرارداد وزارت راه و شهرسازی با زیمنس اشاره کرد و با دعوت از شرکت های آلمانی گفت: برای نوسازی سازمان و نظام قدیمی مدیریت راه آهن با دو شرکت آلمانی قراردادی منعقد کرده ایم، تا پس از پیاده سازی و اجرا شبکه ریلی کشور طبق استانداردهای بین المللی خدمات رسانی کند.

وی از برنامه ای خبر داد که از یکسال و نیم قبل تاکنون، وزارت راه و شهرسازی با اجرای آن تلاش می کند با شفافیت در دسترسی رایگان به اطلاعات مناقصه ها و قیمت های آن شفاف سازی شود تا هم از فساد جلوگیری به عمل آید و هم برندگان مناقصه ها بر اساس آن بتوانند از حقوق خود دفاع کنند.

این مسئول وزارت راه و شهرسازی در ادامه به مرکز بازرگانی آلمان اشاره کرد و گفت: این مرکز باید پاسخگوی نیاز تجار و شرکتهای دو کشور باشد و با ارائه شناختی کامل از توانمندی های دو طرف علاوه بر شکل گیری رابطه، مناسبات را از موردی و مقطعی فعلی به صورت نهادینه، بادوام و تکرارپذیر درآورد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.