مصوبه دولت درباره تعیین ضریب حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال ۹۷ از سوی دولت ابلاغ شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
مصوبه تعیین ضریب حداقل و حداکثر حقوق کارمندان
مصوبه تعیین ضریب حداقل و حداکثر حقوق کارمندان

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، هیات وزیران در جلسه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۷ به پیشنهاد مشترک سازمانهای برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۱۳۸۶- و بند (پ) ماده (۲۸) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران -مصوب ۱۳۹۵- و بند (الف) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور تصویب کرد. شرح مصوبه دولت درباره تعیین ضریب حقوق و حداقل و حداکثر حقوق کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و قضات در زیر آورده شده است:
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
| نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| درهم | 697,170 | |
| دلار | - | 2,544,600 |
| لیر | 52,500 | |
| پوند | 3,388,900 | |
| یوان | 380,500 | |
| یورو | 2,897,700 |
| نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| سکه امامی | 2,600,100,000 | |
| سکه تمام | 2,520,850,000 | |
| سکه نیم | 1,350,000,000 |


























































































