افتتاح باجه بیمه سرمد در محل شرکت توسعه صنایع نیشکر خوزستان

افتتاح باجه بیمه سرمد در محل شرکت توسعه صنایع نیشکر خوزستان

باجه بيمه سرمد در محل شرکت توسعه صنايع نيشکر و صنايع جانبي در استان خوزستان افتتاح شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، در پي بازديد اعضاي هيات مديره اين شرکت و همراهان ايشان شامل آقايان کاتب رئيس هيات مديره، عليپور عضو هيات مديره و معاونت مالي و اداري، رواقي مدير بيمه‌هاي اشخاص، کتيرائي مدير امور شعب و نمايندگان و گروه‌اي مدير بانک و بيمه به استان خوزستان، روز چهارشنبه 97/2/19 ، باجه بيمه سرمد در راستاي ارائه خدمات بيمه در کليه رشته‌ها توسط کارشناسان اين شرکت، در محل فعاليت بيمه گذار راه اندازي و آغاز به کار کرد.

همچنين در اين سفر استاني، نشست مشترکي با حضور سيم جور معاونت مالي و اداري شرکت توسعه نيشکر و صنايع جانبي، اعضاي کميته امور بيمه، مديران عامل شرکت‌هاي 16 گانه و اعضاي هيات مديره بيمه سرمد برگزار شد.

کاتب در اين نشست، ضمن ارج نهادن به همکاري پنج ساله با شرکت توسعه نيشکر و صنايع جانبي، توسعه روابط همه ‌‌جانبه با بيمه گذاران را يکي از شروط اوليه براي کسب توانمندي در صنعت بيمه کشور دانست و گفت: از آنجايي که گروه بزرگ توسعه نيشکر به دلايل مختلف بالاخص موقعيت جغرافيايي (استان زرخيز خوزستان )، با طيف گسترده‌اي از موضوعات بيمه اي، فرصت‌هاي ‌اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، زيست‌محيطي و غيره ... مواجه است ، تعامل، همکاري و توسعه و تعميق هر چه بيشتر روابط فيمابين، بيش از گذشته ضرورت خواهد داشت.

ديدار با مديرعامل شرکت بازرگاني توسعه نيشکر و صنايع جانبي - در طي اين سفر استاني، نشستي نيز با حضور آقاي مهندس حميدي مدير عامل شرکت بازرگاني توسعه نيشکر و صنايع جانبي برگزار شد که طي آن آقاي کاتب ضمن تاکيد بر توسعه و تعميق هر چه بيشتر روابط فيمابين، خاطر نشان کرد: بيمه سرمد در خدمت کارکنان نيشکر بوده و آماده خدمت رساني هر چه بيشتر در تمامي‌زمان‌ها به کارکنان آن شرکت بزرگ خواهد بود.

 وي ادامه داد: بيمه سرمد همواره خادم و خدمتگزار آن مجموعه است و آمادگي کامل براي ايجاد فعاليت‌هاي جديد مشترک با شرکت بازرگاني توسعه نيشکر را خواهد داشت. همچنين جلسه‌اي نيز با کارگروه بيمه هلدينگ مذکور برگزار و نقاط قوت و ضعف مورد بررسي قرار گرفت و راهکارهاي لازم جهت حل موارد و تقويت نکات مثبت ارائه شد؛ در ادامه مقرر شد جلسات به صورت منظم و با هماهنگي دو طرف صورت پذيرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.