سامانه ثبت شكايات مشتريان بانك صادرات ايران رونمايي شد

سامانه ثبت شكايات مشتريان بانك صادرات ايران رونمايي شد

یک‌شنبه, ژوئن 19, 2016 - 08:46 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در آييني با حضور مدير عامل، اعضاي هيات مديره بانك صادرات ايران، مديران بانك مركزي ج.ا.ا و سازمان بازرسي كل كشور از سامانه رسيدگي به شكايات مشتريان اين بانك رونمايي شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، اسماعيل لـله گاني در اين مراسم طي سخناني با اشاره به اينكه بسياري از شكايت‌هاي مشتريان به بانك اعلام نمي‌شود گفت: بايد از مشترياني كه نارضايتي خود را به بانك اعلام مي‌كنند، ضمن تقدير و تشكر، به درخواست و تقاضاي آنها رسيدگي شود. كه ايجاد اين سامانه گام موثري در زمينه رسيدگي به شكايات مخاطبان بانك است.
وي با اشاره به گستردگي شعب و واحدهاي بانكي در گستره كشور گفت: تعداد ٤٤ ميليون حساب و حجم بالاي تراكنش‌ها و عمليات بانكي و گستردگي تعداد مشتريان ايجاب مي‌كرد كه يك سامانه مديريت رسيدگي به شكايات مشتريان طراحي و ساماندهي شود.
مديرعامل بانك صادرات ايران، مديريت موثر شكايات مشتريان و كاركنان را يكي ديگر از موضوعات مهم دانست و افزود: اين مديريت ايجاب مي‌كند كه در اين رابطه برنامه‌ريزي، سازماندهي، هماهنگي، نظارت و كنترل در بحث مديريت رسيدگي به شكايات مدنظر قرارگيرد.
مدير عامل بانك متبوع با اشاره به امكان شناسايي انتظارات و توقعات مشتريان و كاركنان با راه‌اندازي اين سامانه گفت: بر اساس شكايات و پيشنهادها و انتقادات از طريق اين سامانه، انتظارات و خواسته‌ها و نيازهاي مشتريان را شناسايي كنيم و بتوانيم از امكانات محدود، حداكثر استفاده را براي افزايش رضايتمندي مشتريان به كار گيريم.
وي افزود: مشتريان بايد بدانند كه باوجود بزرگي و قدمت بانك صادرات ايران، به چابكي و چالاكي بانك توجه شده و توانسته‌ايم با استفاده از سامانه‌هاي الكترونيكي، در اسرع وقت و با دقت پاسخگوي نظرات و شكايات حجم بالاي مشتريان خود باشيم. اين موضوع مي‌تواند براي بانك شهرت و اعتبار داشته باشد و اين بانك قابليت رقابت با بانك‌هاي كوچك و چابك در عرصه خدمات دارد و روزبه روز به دنبال افزايش رقابت‌پذيري است.
وي در ادامه اظهار داشت: رسيدگي به شكايات با روش‌هاي مشتري‌مدارانه، تبديل شكايت مشتريان به رضايت آنها با كنترل مؤثر، كاهش هزينه‌ها در مقايسه با شيوه‌هاي سنتي، افزايش تجربه براي خدمات‌دهي به مشتريان، كاهش تعداد مراجعان حضوري به دليل كيفيت بالاي ثبت و رسيدگي به شكايات، كاهش سفرهاي درون‌شهري و بين شهري و كاهش مصرف كاغذ از ديگر اهداف پياده‌سازي سامانه ثبت و رسيدگي به شكايات است.
وي در پايان اظهار داشت: در تلاش هستيم با استفاده از دانش و تجربه كارشناسان خبره بانكي، با مديريت و راهبري بانك مركزي و در راستاي بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي اين بانك، هر روز بتوانيم شرايط بهتري را براي مشتريان و مردم عزيز كشورمان فراهم كنيم تا سطح رضايتمندي در جامعه نسبت به شبكه بانكي افزايش يابد.
شايان ذكر است با استقرار سامانه ياد شده هموطنان با مراجعه به سايتwww.bsi.ir، تماس با ٠٩٦٠٢، ارسال پيامك به سامانه١٠٠٠٦٠٦٢ و... نسبت به ثبت شكايات احتمالي خود جهت بررسي اقدام نمايند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.