برگزاری اولین جلسه کمیته علمی ششمین همایش بانکداری الکترونیک

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد؛

برگزاری اولین جلسه کمیته علمی ششمین همایش بانکداری الکترونیک

جمعه, سپتامبر 30, 2016 - 09:15 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی اعلام کرد که اولین جلسه کمیته علمی ششمین همایش بانکداری الکترونیک با حضور اکثریت اعضا در این پژوهشکده برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، علی دیوان دری در گفت وگو با ایبنا با اعلام این خبر افزود: بعد از تشکیل شورای سیاستگذاری ششمین همایش بانکداری، روز چهارشنبه هفتم مهرماه نیز اولین کمیته علمی این همایش در پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شد.
وی با بیان اینکه نظرخواهی از اعضای کمیته علمی همایش بانکداری الکترونیک به طور مکتوب درباره محورهای این همایش به عمل آمده است، ادامه داد: در اولین جلسه کمیته علمی همایش بانکداری الکترونیک، موضوعات و محورهای همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات پژوهشکده پولی و بانکی نیز در این خصوص مطرح شد.
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی خاطرنشان کرد که نقطه نظرات اعضای کمیته علمی همایش بانکداری در این جلسه اخذ و بعد از بررسی تمامی نظرات، موضوع و محورهای اصلی همایش بانکداری الکترونیک به طور عمومی اعلام خواهد شد.
ششمین همایش بانکداری الکترونیک قرار است طی روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.