رونمایی از کارت های اعتباری بانک سرمایه در مراسم جشن قهرمانی تیم والیبال بانک

رونمایی از کارت های اعتباری بانک سرمایه در مراسم جشن قهرمانی تیم والیبال بانک

جمعه, سپتامبر 30, 2016 - 12:11 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر عامل بانک سرمایه با اشاره به رونمایی محصول جدید این بانک در این مراسم گفت:بسیار خرسندیم که این جشن با رونمایی از کارت های اعتباری بانک سرمایه ارزشی ویژه به خود گرفته است.

به گزارش دیوان اقتصاد محمد رضا خانی در مراسم جشن قهرمانی تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: پیروزی تیم والیبال بانک سرمایه با رهنمودهای ارزشمند مربی این تیم کارخانه بزرگ مرد والیبال کشور رقم خورد و این پیروزی به مدیران این بانک نشان داد که با حرکت قدرتمند دسترسی به اهداف و پیروزی امکانپذیر است .
خانی اظهار داشت: اعضای تیم والیبال بانک سرمایه با دعای خیر مردم ایران و خانواده هایشان حرکت خود را آغاز کرد و نشان داد در این مسیر می توان به اهداف پیش بینی شده رسید.
وی با تاکید بر این که با اعتماد اعضای هیات مدیره بانک سرمایه سکان هدایت این بانک را در دست گرفته است،اظهار داشت: مدیران بانک مرکزی نیز با مهر تایید بر این انتخاب این وظیفه خطیر را به بنده سپردند.
خانی با تشکر از رییس کل بانک مرکزی و اعضای هیات عامل این بانک برای این انتخاب، تصریح کرد: پاسخ این اعتماد را با سخت کوشی و کارکرد موثر با همت تمام همکارانم در بانک سرمایه خواهیم داد.
وی خاطر نشان کرد: با همدلی،همزبانی و همگانی نیرونی انسانی بانک سرمایه با همت والا به اهداف متعالی بانک خواهیم رسید.
مدیر عامل بانک سرمایه با اشاره به این که کارکرد دو محک دارد،یادآور شد: محک درونی رضایت خاطر و وجدان است و محک بیرونی نیز رضایت کارکنان و مشتریان بانک سرمایه را شامل می شود که امیدوارم با کارکرد بهینه به هر دو هدف دست یابیم.
وی با قدردانی از اعضای تیم والیبال بانک سرمایه،اذعان داشت: مراسم امروز به منظور سپاسگذاری از این عزیزان برگزار شده و امیدواریم با همت کارکنان این بانک همانند تیم والیبال بتوانیم در اقتصاد کشور نیز نقش آفرین باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.