انتشار اسامی کارگزاران برتر و برگزیده “جشنواره سرآغاز” بیمه باران

انتشار اسامی کارگزاران برتر و برگزیده “جشنواره سرآغاز” بیمه باران

اسامی کارگزاران برتر و برگزیده در جشنواره سرآغاز بیمه باران منتشر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمد غلامرضایی مدیر توسعه و راهبری بازار این شرکت  با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: این جشنواره با هدف اثبات اعتقاد باران به نقش پر اهمیت و بدون جایگزین شبکه فروش در ایجاد اعتبار و اعتماد دوطرفه میان باران و مشتریان برگزار شد.

بنابر این گزارش ، غلامرضایی درک نقش تاثیرگذار و بالنده کارگزاران توانمند و مسلط به امور فنی، حقوقی و بازاریابی در صنعت بیمه کشور را یکی از الزامات فعالیت در صنعت بیمه دانست و گفت: کارگزاران بیمه به‌عنوان تحلیلگران ریسک، از یکسو مشاوران و بازوان تخصصی جامعه بیمه‌گذاران کشور هستند و از سوی دیگر، در تعیین سطح ریسک در نرخ‌گذاری فنی و همچنین ارتقای سطح علمی بازار بیمه ایفای نقش می‌کنند. بنابراین این جشنواره تنها بر پایه تقدیر از عملکرد کارگزاران بیمه برگزار شد تا گام موثری در تقدیر و تکریم از تلاش‌های آن‌ها برداشته شود.

غلامرضایی در ادامه افزود: اگرچه شاید برگزاری این جشنواره گام کوچکی در تجلیل از تلاش‌های شبکه فروشمحسوب شود، اما برنامه‌ریزی و اجرای آن با فاصله کوتاهی از شروع به فعالیت شرکت در کنار استمرار و ادامه‌دار بودن این رونددر باران، نشان از ثبات این شرکت بیمه‌گر در تقدیر از عملکردهای مطلوب و ویژه دارد.

او در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این جشنواره خاطرنشان کرد: تمامی کارگزاران رسمی بیمه در سراسر کشور که در زمینه ارائه محصولات بیمه باران فعالیت داشتند و  در طول مدت جشنواره به حداقل فروش ۲۰۰ میلیون تومانی رسیده بودند، شرایط حضور در این جشنواره را کسب کردند و در نهایت از ۵ کارگزار برتر به شرح زیر که حائز بالاترین امتیازات از منشاءوصول حق بیمه و تعداد بیمه‌نامه صادره کردند، با پرداخت جوایز نقدی، تقدیر به‌عمل آمد:

 

ردیف نام کارگزار استان حق­ بیمه وصلی
(میلیون ریال)
تعداد بیمه ­نامه
(فقره)
مبلغ جایزه
۱ لیلا شفیعی برنجگانی اصفهان ۲۴،۸۱۸ ۳۸۳ ۵۰ میلیون تومان
۲ دنیای آسایش ایرانیان البرز ۱۹،۴۶۰ ۱۱۶ ۴۰ میلیون تومان
۳ سعید اکبری تهران ۱۶،۶۹۷ ۲۸ ۳۰ میلیون تومان
۴ مهدی ناصری مشهد ۱۵،۱۳۵ ۳۵ ۲۰ میلیون تومان
۵ سیدمحمدفرید صدرالحسینی اصفهان ۱۴،۷۲۲ ۱۲ ۱۰ میلیون تومان
 



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.