راهکارهای توسعه فعالیت‌های بانک ملی ایران بررسی شد

با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره؛

راهکارهای توسعه فعالیت‌های بانک ملی ایران بررسی شد

جمعه, نوامبر 11, 2016 - 10:25 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

طی دو روز همایش سراسری بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 95 و تبیین برنامه های شش ماهه دوم امسال بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک، راهکارهای حضور فعال‌تر بانک ملی ایران در بازار رقابتی تبیین و جهت اجرا ابلاغ شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیر عامل بانک ملی ایران در روز دوم این همایش با تأکید بر ضرورت حرکت براساس برنامه، توجه جدی ادارات کل، ادارات امور شعب و شعب مستقل درخصوص برنامه های ابلاغی و اهداف تعیین شده را خواستار شد.
محمدرضا حسین زاده با عنوان اینکه نیل به اهداف تعیین شده، بانک ملی ایران را تبدیل به یک بانک برتر خواهد کرد، ابراز داشت: با وجود مدیران و کارکنان متخصص بانک ملی ایران، تمامی مسائل و موانع رو به رو مرتفع خواهد شد به شرط اینکه همدلی، همزبانی، ایجاد انگیزه در کارکنان، احساس مسئولیت، اعتماد و تلاش جمعی در دستور کار مدیران بانک قرار گیرد.
وی گفت: مدیران بانک باید در ماه های باقیمانده امسال با درایت و تدبیر، برگزاری جلسات با همکاران، سرکشی به شعب، تقسیم کار و بسیج عمومی همکاران برای جذب منابع و وصول مطالبات بیشتر تلاش کنند.
در روز دوم این همایش که به صورت پانل با شرکت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد، عملکرد ادارات امور شعب، شعب مستقل و همچنین ادارات ستادی بانک ملی ایران ظرف شش ماهه اول سال جاری و مهمترین مسائل پیش روی این بانک در فضای رقابتی نظام بانکی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادهای مختلف در حوزه‌هایی نظیر جذب منابع، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات معوق، بانکداری الکترونیک، بانکداری بین‌الملل،کارت های اعتباری و جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم در این موارد توسط هیأت مدیره بانک از دیگر بخش‌های همایش مذکور بود.
در این همایش،گزارش عملکرد شش ماهه اول امسال ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل توسط اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی مطرح و مدیران امور مناطق و روسای ادارات و شعب به ارائه گزارش و پاسخ های لازم در خصوص عملکرد واحدهای تحت نظر خود پرداختند. در خلال بحث‌های مطرح شده در همایش ،توضیحات و تدابیر لازم توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ارائه شد.
در پایان همایش ادارات امور شعب استان های سمنان، البرز، قزوین، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی تهران، شمال تهران، شعبه مستقل اسکان و شعبه مستقل میرداماد به ترتیب موفق به کسب رتبه های برتر عملکردی در نیمه اول امسال شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.