اعزام تیم‌های ویژه خسارت سیار جهت ارایه خدمات به زائران

از سوی بیمه ایران انجام می‌شود

اعزام تیم‌های ویژه خسارت سیار جهت ارایه خدمات به زائران

چهارشنبه, نوامبر 16, 2016 - 13:05 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

۱۵ تیم خسارت سیار بیمه ایران با هدف ارائه خدمات بهتر و فوری به زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی صبح چهارشنبه ۲۶ مرداد از تهران عازم استان‌های مرزی غرب کشور شدند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم بدرقه این تیم‌ها از مقابل ساختمان مرکزی بیمه ایران با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران انجام شد.
مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان، آنان را هموار کنندگان ایثارگر راه کربلا و زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) توصیف کرد و گفت: با توجه به حضور میلیونی هموطنان زائر عتبات عالیات در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و لزوم خدمات رسانی گسترده و فوری به مردم در مسیرهای منتهی به نقاط صفر مرزی، بیمه ایران نیز تیم‌های خسارت سیار خود را از تهران به چهار استان همدان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان اعزام کرد تا به کمک همکاران خود در شعب این استانها در محل وقوع حوادث رانندگی حضور یابند.
پورکیانی با اشاره به اینکه خودروهای خسارت سیار بیمه ایران در مسیرهای منتهی به نقاط مرزی مهران، شلمچه و چذابه در حال تردد خواهند بود، افزود: در مجموع ۸۰ نفر از همکاران بیمه ایران در این طرح حضور دارند و با اختیارات ویژه در محل وقوع حوادث احتمالی مراحل تشکیل پرونده، ارزیابی و پرداخت خسارت را انجام می‌دهند.
مدیرعامل بیمه ایران مدت اجرای این طرح را تا سه روز پس از پایان مراسم اربعین حسینی دانست و مهمترین ویژگی این طرح را برداشتن سقف محدودیت پرداخت خسارت سیار عنوان کرد.
همچنین، فراشیانی - مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران - با اعلام اینکه ۱۵ تیم خسارت سیار در مسیرهای تردد کاروان‌های اعزامی و راهپیمایان اربعین حسینی تردد خواهند داشت، گفت: بر اساس آمار حوادث از سه استان، تاکنون ۲۴۳ فقره اعلام خسارت مالی داشته‌ایم که بر اساس آن مبلغی حدود ۵ میلیارد ریال خسارت به حادثه دیدگان پرداخت شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.