ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تشکیل و آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 1402جزیره کیش در قالب دوازده کمیته، خبر داد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، مرتضی رمضانی گالشی گفت: به منظور توسعه و رونق گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نوروز 1402 و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت ها در این ایام، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ تشکیل شد.

معاون­ گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که این ستاد با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و با شرح وظایف مشخص و ساختار تشکیلاتی منسجم در امر ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات گردشگری در این ایام تشکیل شده است؛ افزود: بسترسازی مناسب جهت بازار ­سازی، بازاریابی و تبلیغات گردشگری و ایجاد رضایتمندی گردشگران، با همکاری جوامع صنفی و مردم از جمله اهداف تشکیل این ستاد است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: کمیته های "تشریفات، پشتیبانی و آمار و اطلاعات، بحران، نظارت بر نرخ خدمات، فرهنگی و اجتماعی، اسکان و خدمات رفاهی، حمل و نقل هوایی و دریایی،­ امنیتی و ­انتظامی، نظارت و ارزیابی عملکرد، حقوقی، تبلیغات و اطلاع رسانی و جزایر اقماری" کمیته های دوازده گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی 1402 را تشکیل می دهند.

رمضانی بر همکاری و همراهی تمام جوامع صنفی، متولیان امر و مردم در مسیر رفاه حال و رضایتمندی گردشگران تاکید کرد و از آنان خواست به منظور ارتقاء سطح خدمات گردشگری در نوروز 1402، نظرات و پیشنهادات خود در مورد نحوه ارائه خدمات و برگزاری رویداد ها در حوزه فعالیتی خود را به معاونت گردشگری سازمان ارائه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.