امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه سرمد و شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری ترنج

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه سرمد و شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری ترنج

تفاهم نامه همکاری بین بیمه سرمد و شرکت مشاوره سرمایه گذاری ترنج در چهار حوزه سرمایه گذاری،‌ امور بیمه ای، آموزش، بازاریابی و برندینگ در سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی به امضای مدیران عامل این دو شرکت رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید محمد مهدی بهشتی نژاد، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت و جایگاه صنعت بیمه در دنیای امروز، گفت: اکنون صنعت بیمه به یکی از ملزومات اساسی کسب و کار ها تبدیل شده‌‌ است و آثار آن به وضوح قابل مشاهده است، ما در بیمه سرمد در  تلاشیم ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه نقش قابل ملاحظه‌ای در حوزه مالی ایفا کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه مالی و سرمایه گذاری عنوان کرد: به زودی محصولات، ابزار و خدمات بیمه‌ای که مختص حوزه بازار سرمایه است را رونمایی خواهیم کرد. 

مدیر عامل بیمه سرمد در ادامه شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج را شرکتی پویا، جوان و فعال توصیف کرد و افزود: شرکت ترنج با حضور جوانان ایرانی با انگیزه و با نشاط، پتانسیل ویژه‌ای داشته و بیمه سرمد در برنامه های خود به دنبال ایجاد فرصت رشد و بالندگی شرکت های جوان و نوپاست و شرکت ترنج متقابلاً با توجه به پتانسیل ویژه ای که دارد می تواند کمک شایانی در حوزه سرمایه گذاری به بیمه سرمد کند.

بهشتی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به چهار محور همکاری در تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: با هدف استفاده از ظرفیت ها و امکانات متقابل و در جهت بهبود ارائه خدمات ، در حوزه های سرمایه گذاری، ‌امور بیمه ای، آموزش و بازاریابی و برندینگ فعالیتهای مشترکی برنامه ریزی خواهد شد که به زودی شاهد محصولات جدید ویژه بازار سرمایه و اثر و نتیجه مثبت آن خواهیم بود.

درخشان فر مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج نیز از تعامل و همکاری ایجاد شده ابراز خرسندی کرد و گفت: باعث افتخار ماست که شرکت ترنج در کنار بیمه سرمد قرارگرفته و امیدواریم با استفاده از پتانسیل موجود بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مشتریان خود بدهیم.

بهشتی نژاد در پایان ضمن بازدید از غرفه گروه ترنج از نزدیک با فعالیت ها و خدمات این شرکت آشنا شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.