استراتژیهاي 15 گانه شركت بيمه حافظ در سال 96 ابلاغ شد

استراتژیهاي 15 گانه شركت بيمه حافظ در سال 96 ابلاغ شد

سه‌شنبه, آوریل 11, 2017 - 00:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نخستین جلسه شورای مدیران با حضور معاونین و مدیران شرکت بیمه حافظ برگزار و برنامه و استراتژی های تدوین شده به مسوولین واحدها ابلاغ شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، عبدالرسول عطایی در نخستین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال 1396 ضمن آرزوی رشد وشکوفایی اقتصادی کشور ومتعاقبا در صنعت بیمه و شرکت بیمه حافظ اظهارداشت: ثبات مدیریتی در سطوح مدیران، ارایه محصولات جدید، توسعه ظرفیتهای انسانی و... از نیازهای مهم شرکت بیمه حافظ در سال جدید می باشد.
وی در ادامه ضمن پیش بینی و تایید سقف فروش حق بیمه در سال 1396 استراتژی های 16 گانه ای شرکت را اعلام کردند.
مدیرعامل شرکت بیمه حافظ در ادامه اظهار داشت: ثبت افزایش سرمایه، توسعه بیمه های زندگی، تحول در زیرساختها، ترکیب مناسب پرتفوی، مدیریت ریسک، پرداخت سریع خسارتها، ورود به بازارهای منطقه ای، نظارت سیستماتیک بر شبکه فروش، تعامل بیشتر با بیمه مرکزی، تقویت و بهبود سیستم های مالی، تبلیغات و برند سازی، آموزش و تخصصی شدن پرسنل و نمایندگان، پایش عملکرد واحدها وپیگیری مطالبات از استراتژی های شرکت بیمه حافظ در سند راهبردی سال 1396 می باشد.
در پایان جلسه سند راهبردی به واحد های مربوطه ارایه گردید و معاونین و مدیران آمادگی خود را برای پیشبرد هر چه بهتر فعالیتهای شرکت بیمه حافظ در سال جدید اعلام نمودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.