تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات

چهارشنبه, فوریه 28, 2024 - 16:57 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: انتخابات یک واجب شرعی و یک تکلیف اجتماعی است؛ باید اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور تبیین شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، نود و ششمین جلسه شورای اداری جزیره کیش صبح چهارشنبه 9 اسفند در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با تبریک ایام شعبانیه و با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در جمعه 11 اسفند 1402 گفت: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق های رأی، آگاهی مردم از تاثیر مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود است.

وی ادامه داد: در این میان مشارکت کیشوندان در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با انتخاب افراد خبره و آگاه به قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد، نماینده خود را برای چهارسال حضور و فعالیت موثردر مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

سرهنگی با بیان این که تمام دستگاه ها،ادارات و نهادهای مستقر در کیش ملزم به ارائه برنامه های خود در حوزه بهبود فرایندها و چالش های درون و برون سازمانی در راه انجام وظایف خود هستند؛ خواستار راه اندازی هر چه سریعتر سامانه سنجش رضایت مردم از ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در کیش شد؛ تا نقاط ضعف و قوت این دستگاه ها شناسایی و شرایط انتخاب مدیران شایسته فراهم شود.

وی با اشاره به فلسفه ایجاد مناطق آزاد و تاکید بر تسهیل امور مردم و خدمت رسانی شایسته از سوی تمامی ادارات، نهادها و سازمان های مستقر درکیش، از مدیران این دستگاه ها خواست در چارچوب قانون و با تلاش و پشتکار و با انعطاف عمل کنند.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فرارسیدن سفرهای نوروزی، بر تامین وافر سوخت، آرد و مواد غذایی تاکید کرد و گفت: خواستار ارائه خدمات مناسب و با کیفیت و بدون اتلاف وقت به گردشگران هستیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رعایت حجاب از تمامی ادارات و نهادها و سازمان های مستقر در کیش خواست در جهت پاسداشت و حفظ ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش، مطابق بر سبک زندگی ایرانی اسلامی عمل کنند. 

همچنین شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن در این جلسه با بیان این که مردم کیش با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات مشارکت خواهند داشت گفت: امسال نیز همچون دوره های گذشته مردم جزیره کیش پا به پای گردشگران در شعب اخذ رای حضور یافته و در 11 اسفند برگ زرین دیگری را در تاریخ کیش رقم خواهند زد. 

همچنین محبوبه کرمی بخشدار کیش در این جلسه با اشاره به لزوم حضور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: به منظور تسهیل و حضور حداکثری مردم تعداد شعب اخذ رای در بخش کیش را به 28 شعبه افزایش دادیم که از این تعداد 25 شعبه در جزیره کیش است؛ شامل 19 شعبه ثابت و شش شعبه سیار و سه شعبه دیگر در جزایر هندورابی و لاوان و سکوهای نفتی مستقر خواهند شد.

وی از سازمان منطقه آزاد کیش در فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای انتخابات قدردانی کرد و افزود: جزیره کیش آماده برگزاری انتخابات پروشور و با شکوه است.

گفتنی است اقدامات مرکز بهداشت جزیره کیش در روند مقابله با پشه آئدس، آمادگی سامانه 124 با 5 خط برای دریافت نظرات،پیشنهادات و شکایات، گزارش دبیر کمیته غفاف و حجاب سازمان منطقه آزاد کیش و شرح خدمات پزشکی قانونی کیش از جمله مواردی بود که در نود و ششمین جلسه شورای اداری کیش مطرح شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.