اعطای مشوق برای شرکت‌های هواپیمایی جهت توسعه جشنواره تابستانی کیش

اعطای مشوق برای شرکت‌های هواپیمایی جهت توسعه جشنواره تابستانی کیش

به شرکت های هواپیمایی در راستای توسعه جشنواره تابستانی کیش مشوق های در خور توجهی در پرداخت هزینه های خدمات فرودگاهی در جزیره کیش ارائه می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، عزت اله محمدی از ارائه معافیت های پرداخت هزینه های حوزه خدمات فرودگاهی کیش برای ایرلاین های فعال در مسیر جزیره کیش که نسبت به افزایش پرواز های مازاد در فصل تابستان اقدام کنند، خبر داد.

محمدی، با اشاره به جلسه ای که اردیبهشت ماه امسال با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل ایرلاین ها با محوریت افزایش پروازها و رونق بخشی گردشگری در فصل تابستان به مقصد جزیره کیش برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این نشست پیشنهادهایی که از سوی رحیم سرهنگی در خصوص ارائه معافیت های خدمات فرودگاهی برای تمام ایرلاین ها ارائه شده بود در حال عملیاتی شدن است.

محمدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی که از یکم تیر تا 31 شهریور امسال با هدف افزایش پروازهای خود در فصل تابستان به مقصد جزیره کیش فعالیت کنند از معافیت پرداخت هزینه های حوزه خدمات فرودگاهی به صورت صد در صد بهره مند خواهند شد.

گفتنی است، شرکت های هواپیمایی در بازه زمانی تعیین شده هر تعداد پرواز مازادی که از تیر ماه امسال تا شهریور در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته "به صورت روزانه" به مقصد جزیره کیش افزایش دهند تمام خدمات فرودگاهی برای آن پروازها رایگان خواهد بود. امید است که جذابیت های این طرح باعث افزایش پروازهای ورودی به جزیره زیبای کیش شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.