گرامیداشت روز جهانی خدمات عمومی و پشتیبانی در سازمان منطقه آزاد کیش

گرامیداشت روز جهانی خدمات عمومی و پشتیبانی در سازمان منطقه آزاد کیش

یک‌شنبه, ژوئن 23, 2024 - 15:28 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش بر آموزش ضمن خدمت کارکنان این سازمان تاکید کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، آئین گرامیداشت روز جهانی خدمات عمومی و تقدیر از همکاران خدوم مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش یکشنبه ۳ تیر در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

رضا شکوهی معاون توسعه مدیریت سازمان با تبریک دهه ولایت و روز جهانی خدمات عمومی و پشتیبانی، بر اشاعه فرهنگ بهره وری و تعمیم بکارگیری فنون و روش های بهبود آن تاکید کرد.

وی با اشاره به احادیث و سخنان بزرگان دینی در خصوص خدمت به مردم، آن را بالاترین عبادت عنوان و خاطر نشان کرد: مشارکت کارکنان درامور و تلاش های آگاهانه آنان همراه با انضباط کاری بر میزان بهره وری و ارتقاء سازمانی تاثیر گذار است. 

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ بهبود بهره وری و اجرای آن باید مورد توجه قرار گیرد و در این میان نقش مدیریت پشتیبانی غیر قابل انکار است.

"شکوهی" با اشاره به نقش معاونت توسعه مدیریت به عنوان کلید افزایش بهره وری و ارتقا سازمانی و جایگاه مدیریت پشتیبانی به عنوان یکی از ارکان اصلی این معاونت گفت: آموزش حین خدمت، فراهم آوردن فرصت برای یادگیری مهارت های جدید و انتخاب کارمند نمونه در دستور کار معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

همچنین جعفر شعبانی مقدم سرپرست مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش در این آئین ضمن تبریک روز جهانی خدمات عمومی و پشتیبانی به فعالیت ۱۲۰ نفر در زیر مجموعه این مدیریت اشاره کرد و از به روز شدن سندهای مالی در این مدیریت خبرداد.

وی وظایف مدیریت پشتیبانی را در قالب سه حوزه خدمات، تعمیر و خرید عنوان کرد و بر لزوم ارتقا سازمانی این مدیریت و رفع مشکلات حقوق و دستمزد کارکنان زیرمجموعه خود تاکید کرد.

گفتنی است لزوم ارتقا ساختار سازمانی، نحوه رسیدگی به درخواست ها و فرایند اداری آن در مدیریت پشتیبانی و مبحث حقوق و دستمزد کارکنان این مدیریت از جمله مواردی بود که از سوی کارکنان مدیریت پشتیبانی در این نشست مطرح شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.