وزیر تعاون: محور کار دولت سیزدهم برقراری عدالت است

وزیر تعاون: محور کار دولت سیزدهم برقراری عدالت است

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: محور کار دولت سیزدهم برقراری عدالت در همه بخشهاست و سه محور اساسی شامل رفع فقر، دسترسی عادلانه به امکانات و تولید و درآمد متناسب در برنامه های دولت سیزدهم است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا،حجت الله عبدالملکی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: حاشیه نشینی در یاسوج زیبنده نیست و بدنبال حاشیه نشینی هزاران آسیب دیگر زاییده می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: پرونده های پشت نوبتی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه تر پیگیری می شود.

عبدالملکی ابراز داشت: برای تسهیلات اشتغال کمیته امداد و بهزیستی بانک ها موظفند همکاری لازم را داشته باشند و در صورت سخت گیری های بی مورد فرماندار با آن ها برخورد کند.

وی تاکید کرد: تمامی کسب و کارهایی که معطل مجوز مانده اند به آن ها مجوز داده و تسهیل گری می شود مگر اینکه مشکل خاصی در حوزه محیط زیست و یا گردشگری داشته باشند.

تنها هفت درصد از تسهیلات کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد توسط بانک ها پرداخت شد

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، مارگون و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: ۲۲۵ میلیارد تومان به منظور حمایت از کسب و کار های آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت که تنها ۷ درصد آن توسط بانک ها پرداخت شد.

مهدی روشنفکر افزود: برخی بانک های استان همکاری مطلوبی برای پرداخت تسهیلات به مردم ندارند و کرونا سبب شد نیمی از مشاغل تعطیل و یا نیمه تعطیل شوند و افراد شاغلی که بیمه نبودند بسیار زیان دیدند.

روشنفکر ابراز داشت: تعاونی ها در شهرستان بویراحمد مشکل عدیده ای دارند که باید تقویت شوند.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: تثبیت اشتغال بسیار مهم است و دغدغه جدی بوده اما باید برنامه جامعی لحاظ شود که شغل ها به راحتی تعطیل نشوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.