تکمیل سرمایه ۵۰۰۰ میلیاردی شرکت بیمه اتکایی آوای پارس

تکمیل سرمایه ۵۰۰۰ میلیاردی شرکت بیمه اتکایی آوای پارس

در تاریخ 1403/06/07 مابقی سرمایه در تعهد سهامداران شرکت بیمه اتکایی آوای پارس تکمیل و طی روزنامه رسمی مورخ 07/ 06 / 1403 به ثبت رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷مابقی سرمایه در تعهد سهامداران تکمیل و طی روزنامه رسمی مورخ ۰۷ / ۰۶ / ۱۴۰۳ به ثبت رسید.

شرکت بیمه اتکایی آوای پارس (سهامی عام) در تاریخ ۱۳ شهریور ماه سال۱۴۰۱، با سرمایه ۵۰۰۰ میلیارد ریال که ۳۵۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت و مابقی در تعهد سهامداران بود به ثبت رسید و در تاریخ ۲۷ مهر ماه سال ۱۴۰۱ مجوز فعالیت بیمه‌گری اتکایی را در تمام رشته های بیمه ای از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. فعالیت اصلی شرکت به عنوان بیمه گر اتکایی، از ۲۷ مهر ۱۴۰۱ رسماً آغاز شد.

سهام شرکت در تاریخ ۰۹/ ۰۸/ ۱۴۰۱از سوی سازمان بورس مورد پذیرش قرارگرفت و از تاریخ ۰۵/ ۱۱/ ۱۴۰۳ معاملات سهام بیمه اتکایی آوای پارس با نماد ” آواپارس” در تابلو زرد فرابورس آغاز و مورد داد و ستد فعالین بازار سرمایه قرارگرفت. با توجه به آگهی مورخ ۰۲ / ۱۲ / ۱۴۰۲ هیأت مدیره در مورد درخواست واریز تعهد صاحبان سهام، مابقی سرمایه در تعهد سهامداران پرداخت و طی روزنامه رسمی مورخ ۰۷/ ۰۶ / ۱۴۰۳ به ثبت رسید.

بیمه




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.