انعقاد تفاهنامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام و صدور بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری

انعقاد تفاهنامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام و صدور بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری

مراسم انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، امیر گل سرخ رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش، بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا و دانش راهداری مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین دانش در سالن کنفرانس کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در راستای اجرای طرح هم افزایی و هم آفرینی ملی جهت صدور بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری، تأمین سرمایه تحصیلی، جهیزیه ازدواج و اشتغال پایدار افراد حمایت پذیر (ایتام) کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و با هدف عملیاتی کردن طرح فقرزدایی و محرومیت زدایی ، تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام امضاء گردید.

بر این اساس، این طرح نوآورانه با هدف بهبود وضعیت زندگی ایتام کشور و تامین آینده روشن برای آن‌ها ، گامی بزرگ به شمار می‌رود.

با اجرای این طرح، علاوه بر حمایت مالی از ایتام ، زمینه‌های رشد و توسعه فردی و اجتماعی آن‌ها نیز فراهم می‌شود. همچنین ، این طرح باعث ایجاد یک شبکه حمایتی قوی و گسترده برای ایتام کشور در جهت فقر زدایی خواهد شد.

بر پایه این گزارش، این طرح که بدون استفاده از بودجه های دولتی انجام می شود ، خدمات متنوعی از جمله صدور بیمه نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری ، تامین سرمایه تحصیلی ، کمک به تهیه جهیزیه ازدواج و ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فراهم خواهد شد.

گفتنی است، شرکت بیمه حکمت صبا از طریق بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود و با برنامه ریزی مدون در جهت رفع نیاز احتمالی و برنامه های آینده فرد بیمه شده ، در راستای عملیاتی شدن این طرح اقدام خواهد کرد.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.