تأکید بیمه کوثر بر اهمیت حضور و فعالیت رسانه‌ها در صنعت بیمه

تأکید بیمه کوثر بر اهمیت حضور و فعالیت رسانه‌ها در صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه کوثر در دیداری صمیمانه به‌مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بیمه کوثر با اصحاب خبر و رسانه به گفت‌وگو نشست.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل این شرکت در نشست خبری که به‌مناسبت گرامیداشت چهاردهمین سالروز تأسیس بیمه کوثر برگزار شد، ضمن خیر مقدم به خبرنگاران عنوان کرد: به بهانه چهاردهمین بهار تأسیس بیمه کوثر و در سایه الطاف نام با برکت آن دور این سفره جمع شده‌ایم تا با شما عزیزان که در این سال‌ها همواره همراه ما بوده‌اید این رویداد را جشن بگیریم. بیمه کوثر همیشه بر اهمیت حضور و فعالیت رسانه‌ها در صنعت بیمه تأکید داشته و پاسخگویی به آنها را از اهم برنامه‌های خود دانسته است. 

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل و تأسیس بیمه کوثر بیان داشت: یک سال پرافتخار دیگر با همراهی و همدلی همکاران و شبکه فروش پر تلاش مان در خانواده بیمه کوثر گذشت و برگی از دفتر افتخارات بیمه کوثر ورق خورد. این شرکت با نام وزین کوثر و سرمایه 40میلیارد تومان آغاز به کار نمود و پس از عبور از موانع و روزهای پر تلاطم اقتصادی به رقم سرمایه 3350 میلیارد رسیده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این رقم را به 4000 میلیارد تومان برسانیم. 

مدیرعامل بیمه کوثر مهم‌ترین دارایی یک شرکت خدمت‌رسان را سرمایه های انسانی آن دانست و افزود: همکاران ما همواره سعی کرده‌اند با روحیه خدمتگذاری خود با تکریم و احترام به ارائه خدمت به مشتریان و بیمه‌گزاران بپردازند و همین امر توانسته است رضایتمندی مشتریان که مهم‌ترین هدف بیمه کوثر است را به ارمغان بیاورد. 

آقادادی ضمن اشاره به اینکه بیمه کوثر در سال‌های اخیر با توسعه فروش خود و افزایش سهم از بازار توانسته است در میان 3 شرکت سودآور در صنعت بیمه قرار گیرد ادامه داد: رشد و بالندگی شرکت با رفتار و اخلاق و عملکرد حرفه ای همکاران در راستای خاطره سازی و تجربه خشنودسازی مشتریان سرچشمه می‌گیرد. بیمه کوثر نیز در همین راستا سعی می کند با سرعت، دقت و کیفیت به ارایه خدمات بپردازد و با پرداخت به‌موقع خسارت در کنار آسیب‌دیدگان و زیان‌دیدگان بوده و معتقدیم تمام این مؤلفه‌ها در عملکرد مثبت یک سازمان حائز اهمیت است. 

مدیرعامل بیمه کوثر در رابطه با ضرورت ارائه خدمات آنلاین به جامعه هدف بیمه کوثر ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک بتوانیم همچون دیگر مشتریان شرکت به عزیزان نیروهای مسلح نیز در ارزیابی و پرداخت خسارت به مدد همراهی و همکاری سازمان‌های مرتبط به‌صورت غیرحضوری و آنلاین ارائه خدمت کنیم. 

وی درباره لزوم ارزیابی سودآوری با توجه به شرایط فعلی در بازار سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: ارزشیابی عملکرد سودآوری یک شرکت باید با توجه به گذشته، وضعیت بازار و برنامه‌های آتی سنجیده شود که بیمه کوثر تلاش می کند طبق برنامه پیش رود و علیرغم شرایط فعلی بازار بورس، ما همچنان توانسته‌ایم جز 3 شرکت بالای سودآور صنعت بیمه باشیم. 

آقادادی در ادامه پاسخ به سؤالات خبرنگاران گفت: بیشتر بازار بیمه مربوط به درمان و ثالث است که اتفاقا از پرریسک‌ترین رشته‌ها هستند. ما تلاش کرده‌ایم با نیروی متخصص خود ترکیب مناسب پورتفوی خود را مدیریت نماییم. 

وی در پایان از خدمات و همراهی‌های اصحاب خبر و رسانه و حفظ ارتباط همیشگی با بیمه کوثر قدردانی کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.