همراهی 90 درصد از شبکه فروش با بیمه رازی در مسیر جدید

همراهی 90 درصد از شبکه فروش با بیمه رازی در مسیر جدید

بیش‌از 90 درصد از شبکه فروش شرکت بیمه رازی در مسیر جدید این شرکت مبتنی بر تغییر استراتژی و ارائه طرح‌های نوین، همراهی کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، شرکت بیمه رازی در سال 1403 با تغییر استراتژی‌های خود مسیر تازه‌ای را با تکیه بر توان شبکه فروش در پیش گرفت که بررسی‌ها نشان از همراهی بیش از 90 درصد شبکه فروش با مسیر جدید شرکت بیمه رازی داشته و در کنار آن، این تغییر مسیر، عامل رشد فعالیت و تولد دوباره برخی از نمایندگان شرکت بوده است.

بیمه رازی در سال 1403 در کنار تغییر استراتژی‌های خود در پی همراهی شبکه نمایندگان طرح‌ها و سامانه‌های جدیدی همچون همای رازی، آتش سوزی، زیگورات و رازیتک را رونمایی کرد که اوج هنرنمایی و حضور نمایندگان در طرح‌های همای رازی و جشنواره فروش بیمه آتش سوزی خودنمایی می‌کند.

رجوع به آمار و اطلاعات شش ماهه نخست سال جاری نشان از آن دارد که شرکت بیمه رازی در این مدت در رشته عمر و سرمایه گذاری و عمر زمانی در مجموع 458 میلیارد تومان درآمد داشته که این میزان فروش بیش از تصور و اهداف تعیین شده برای این رشته بوده است. از سوی دیگر با توجه به اجرای جشنواره آتش سوزی با تکیه و توجه به بیمه نامه‌های خرد درآمدی در حدود 160 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

اما نکته قابل توجه آن است که در شش ماهه نخست سال جاری 972 نماینده به صدور بیمه نامه آتش سوزی پرداخته که 742 نماینده در مدت زمان جشنواره معرفی و صدور بیمه نامه را در دستور کار خود قرار داده‌اند. براساس این گزارش، 190 نماینده تا قبل از اجرای جشنواره هیچ بیمه‌نامه‌ای در رشته آتش سوزی صادر نکرده بودند که این جشنواره روح تازه‌ای برای این تعداد نماینده به همراه داشت.

ناگفته نماند که در طرح همای رازی با وجود آنکه شرکت بیمه رازی تنها 93 نماینده اختصاصی عمر دارد اما بیش از 440 نفر در این طرح فعال بوده‌اند.

فارغ از عملکرد نمایندگان و شبکه فروش در طرح‌های مذکور، نمایندگان در حق بیمه تولیدی، هزار و 935 میلیارد تومان درآمد برای خود ثبت کرده‌اند که نسبت به عملکرد شعبه و کارگزاران رقم قابل توجهی از خود ثبت کرده‌اند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.