بیمه آرمان روی ریل توسعه

بیمه آرمان روی ریل توسعه

«آرمان» روی ریل توسعه؛ آیا افزایش سرمایه تنها شروع ماجراست؟

به گزارش دیوان اقتصاد، موضوع افزایش سرمایه بیمه آرمان مورد توجه پایگاه خبری (راز پول) قرارگرفت و با عنوان («آرمان» روی ریل توسعه؛ آیا افزایش سرمایه تنها شروع ماجراست؟) این موضوع را به شرح ذیل مورد تحلیل و بررسی قرارداد:

داستان افزایش سرمایه 367 درصدی یک شرکت بیمه که حالا با زیان انباشته خود فاصله گرفته چیست؟ می توان این اوج گیری در افزایش سرمایه یک شرکت کوچک را رخ نمایی جدید آن در حوزه پذیرش ریسک عنوان کرد؟

شرکت های بیمه با رویکرد های متعددی افزایش سرمایه می دهند. از جمله آن می توان به افزایش توان مالی و پوشش ریسک‌ها،  بهبود نسبت‌های مالی و انطباق با مقررات، جذب سرمایه‌گذاران و ارتقای اعتبار شرکت، تقویت قابلیت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه محصولات و بازارها و کاهش خطرات مالی و نقدینگی اشاره کرد.

بررسی روند افزایش سرمایه آرمان از سال 1390 تا کنون نشان می دهد که برنامه افزایش سرمایه اخیر یکی از نادر نمونه هایی است که در حیات این شرکت به تصویب رسیده است. پیش از این بیشترین میزان افزایش سرمایه با 100 درصد رشد در سال های 1393 رخ داده است.

بنابراین می توان ادعا کرد که سهام داران بیمه آرمان در   منسجم ترین حالت ممکن با تیم اجرایی قرار دارند، راهبردی که احتمالا رتبه بندی های جدیدی را از این شرکت در بین رقبا به تصویر می کشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.