آغاز پروژۀ دانش‌محوری در بیمه اتکایی ایرانیان

آغاز پروژۀ دانش‌محوری در بیمه اتکایی ایرانیان

یکی از محورهای برنامه‌های اعلام شده از سوی مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در هم اندیشی با همکاران، تأکید بر دانش محوری است.

به گزارش دیوان اقتصاد، باغ ابریشمی در آغاز دوره آموزشی نظام مدیریت فرایندها  که با حضور اعضای هیأت مدیره ، مدیران اجرایی و کلیه کارکنان در بیمه اتکایی ایرانیان برگزار شد، خاطرنشان کرد : بحث فرایند ها مبحث مهمی است که بایستی در یک ساختار تعریف شده ثبت و براساس آن ارزیابی ها انجام شود.

حسین بختیاریان مدرس باسابقه “سازمان و مدیریت” در مقدمه برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت : بحث نظام مدیریت فرایندها یکی از مباحث پایه ای است که برای تحول و پیشرفت سازمان به عنوان فوندانسیون در آینده مبنای پیشرفت قرار خواهد گرفت. وی در ادامه به تحلیل و بررسی  رویکرد فرایندی ، ضرورت استقرار نظام مدیریت فرایندها  و تأثیر آن بر بهبود ارزیابی ریسک ، دقت در تصمیم گیری ، بهبود سرعت پاسخگویی به ذینفعان ، انعطاف پذیری در برابر تغییر ، بهبود تجربه کاری و زنجیره ارزش در سازمان پرداخت.

بختیاریان در ادامه اقدامات کاربردی را مورد بحث و بررسی قرارداد و برتعامل و فصل های مشترک بین فرایند ها ، بهبود سیستمهای مدیریتی در نگرش فرایندی ، شاخص ها و اجزای فرایند، اشتراکات فرایندها فی مابین واحد های شرکت ، طبقه بندی فرایندها  ونهایتاً ایجاد داشبورد های مدیریتی تأکید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.