تشریح برنامه‌های عملیاتی در هفته سرمد

تشریح برنامه‌های عملیاتی در هفته سرمد

روابط عمومی بیمه سرمد از آغاز هفته سرمد به مناسبت یازدهمین سالروز تأسیس شرکت خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، کمال زارعی مدیر روابط عمومی شرکت ضمن اشاره به برنامه‌های بیمه سرمد در یازدهمین سالروز تأسیس این شرکت که پیش از این توسط مدیرعامل شرکت تشریح شده بود، گفت: بعد از برگزاری جشن سالروز تاسیس شرکت در شعب سراسر کشور در ۳۰ مهر ماه به‌صورت هم‌زمان و نشست سراسری مدیران و رؤسای شعب در شهر مقدس مشهد از ۲ تا ۵ آبان ماه، این هفته شاهد برگزاری مجموعه برنامه‌هایی در هفته سرمد هستیم.

روابط عمومی همواره به‌عنوان یاور و همراه مدیریت‌ها و واحدهای ستادی و شعب نقش بسزایی در ارائۀ صحیح فعالیت‌ها، عملکرد و برنامه‌های شرکت داشته و این مهم را از وظایف ذاتی خود می‌داند. لذا بر آن شدیم تا هفتۀ ابتدایی آبان ماه را، که نزدیک‌ترین هفته به یکم آبان ماه سالروز تأسیس بیمه سرمد می‌باشد، به نام هفته سرمد نام‌گذاری کنیم و با اختصاص عنوانی خاص به هر روز براساس استراتژی شرکت، به تشریح عملکرد، فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های آتی در حوزه‌های مختلف بپردازیم.

بر این اساس، روزهای هفته جاری را این‌گونه نام‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌ایم:

سرمد، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال 

 شنبه ۵ آبان ماه با عنوان سرمد، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال با تأکید بر حوزۀ فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال به تشریح فعالیت‌های حوزه IT و برنامه‌های راهبردی در توسعه کسب‌وکار نوین در بیمه سرمد پرداخته خواهد شد. 

سرمد در مسیر خلق محصولات جدید

یکشنبه ۶ آبان ماه، با نگاه ویژه به طراحی محصولات و طرح‌های نو در بیمه سرمد، عنوان سرمد در مسیر خلق محصولات بیمه‌ای جدید انتخاب شد که رونمایی از چند محصول و طرح بیمه‌ای از برنامه‌های این روز خواهد بود.

سرمد و شبکه فروش توانمند

دوشنبه ۷ آبان ماه با عنوان سرمد و شبکه فروش توانمند تمرکز بر روی شبکه فروش و نمایندگان خواهد بود و با شعار توسعه کمی و کیفی شبکه فروش به تشریح برنامه‌های معاونت بازاریابی و شبکه فروش در این حوزه خواهیم پرداخت. برگزاری جلسه با نمایندگان، معرفی جشنواره فروش سرآمدان و تقدیر از نمایندگان برتر از عمده برنامه‌های این روز می‌باشد.

سرمد و مشتریان وفادار

سه‌شنبه ۸ آبان ماه به مشتریان سرمد اختصاص دارد که با عنوان سرمد و مشتریان وفادار ضمن معرفی و تقدیر از مشتریان وفادار بیمه سرمد، از سامانه جدید ارتباط با مشتریان رونمایی خواهد شد.

سرمد و کارکنانی با رفتار حرفه‌ای

و چهارشنبه ۹ آبان ماه با عنوان سرمد و کارکنانی با رفتار حرفه‌ای با تأکید بر کارکنان پرتلاش و زحمت‌کش شرکت، مجموعه برنامه‌هایی برای پرسنل در نظر داریم. همچنین معرفی برگزیدگان مسابقۀ سرآمدان و تقدیر و اهدای جوایز ایشان ازجمله برنامه‌های این روز می باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.