قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه "ما" با بیان این که استراتژی این شرکت، هوشمندسازی فرآیندها و خلق ارزش بر مبنای تحلیل نیازهای مشتریان است، گفت: خلق ارزش مستمر و متمایز، باعث بقای سازمان است.
استراتژی بیمه "ما" ؛ هوشمندسازی فرآیندها و خلق ارزش بر مبنای تحلیل نیازهای مشتریان
استراتژی بیمه "ما" ؛ هوشمندسازی فرآیندها و خلق ارزش بر مبنای تحلیل نیازهای مشتریان

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدیه نعیم حسنی در مراسم رونمایی از طرح طلا، تحول دیجیتال را محور توسعه این شرکت خواند و با بیان این که به کارگیری فناوری های نوین، گسترش خدمات آنلاین و نوآوری در محصولات از جمله اهداف کلیدی این شرکت است، اظهار کرد: همه تلاش ما این است که با استفاده از ابزارهایی مانند هوش مصنوعی و تحلیل داده های موجود، تجربه مشتریان را به شکل پیوسته بهبود بخشیم.
وی ایجاد پرتال جامع مشتریان، ایجاد سامانه خدمات الکترونیک، ایجاد وبسایت اختصاصی و زیرساخت فروش الکترونیک برای نمایندگان و ایجاد زیرساخت متمرکز گردش الکترونیک و بایگانی هوشمند اسناد را از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه خواند و گفت: خدمات آنلاین در حوزه صدور و پرداخت خسارت شرکت بیمه "ما"اکنون در برخی رشته ها فعال شده و فعالسازی آن در سایر رشته ها نیز در حال انجام است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه "ما" طراحی و ارائه محصولات الکترونیکی بانک بیمه مانند فرا بیمه و فرا بیمه پلاس را از جمله اقدامات موفق این شرکت خواند و گفت: طرح طلای بیمه "ما" نمونه توسعه یافته طرح های پیشین با نقش آفرینی سه حوزه بانک، بورس و بیمه با مزایای جدید و منحصر به فرد است و اطمینان داریم از سوی مشتریان با استقبال مواجه خواهد شد.
به گفته نعیم حسنی، مجموعه اقدامات انجام شده در شرکت بیمه "ما"به این نتیجه منتهی شده است که بر اساس آمار اعلامی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اکنون بیمه "ما" دارای کمترین نرخ شکایات وارده در صنعت بیمه است و این موضوع نشانگر تاثیر اقدامات انجام گرفته در جهت تسریع و شفافیت پرداخت خسارت است.
وی همچنین با اشاره به این که شرکت بیمه"ما" تا سال 1400 فروش الکترونیکی بیمه نامه نداشته است، گفت: با راه اندازی و توسعه پلتفرم مربوط به فروش الکترونیکی، میزان فروش از این کانال تا بهمن ماه سال جاری به بیش از 31 هزار میلیارد ریال و ثبت آنلاین ارزیابی و پرداخت خسارت به بیش از 2 میلیون مورد رسیده است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه "ما" رشد 119 درصدی تعداد بیمه شدگان شرکت طی سه سال اخیر را دستاوردی قابل توجهی خواند و افزود: با گسترش خدمات آنلاین و نوآوری در محصولات، این رشدها در سال آینده باز هم تکرار خواهد شد
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد