شرکت بيمه سرمد در نظر دارد خرید، نصب، راهاندازی، بازآماد(اورهال) و نگهداری ups را از طریق مناقصه عمومي به شرکتهای واجد شرایط واگذار کند.
بيمه سرمد؛ دریافت پیشنهاد (RFP) پروژه خرید، نصب و اجرای خدمات UPS
بيمه سرمد؛ دریافت پیشنهاد (RFP) پروژه خرید، نصب و اجرای خدمات UPS

به گزارش دیوان اقتصاد، شرکت بيمه سرمد در نظر دارد خرید، نصب، راهاندازی، بازآماد(اورهال) و نگهداری ups مطابق با مشخصات ذیل را از طریق مناقصه عمومي به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید.
علاقمندان ميتوانند در صورت تمایل، نسبت به تکميل و ارسال 15 صفحه فرم درج شده در زیر همین خبر صورت پاکات در بسته به آدرس تهران، خیابان سید حسن نصرالله (وزرا)، هفتم(بهمن کشاورز)، پلاک 3 (شرکت بیمه سرمد) اقدام نمایند.
شرایط مناقصه:
- لطفا از درج هرگونه توضيحات اضافي در فرم استعلام خودداری نمایيد.
- ارائه پيشنهاد قيمت به صورت ریالي و با اعتبار دو هفته از مورخ 8 شهریور سال 1404 قابل قبول ميباشد.
- در صورت ارائه برگه معتبر گواهي ارزش افزوده، مبلغ مالياتي قابل پرداخت ميباشد.
- تمامي کسورات قانوني مطابق با مقررات اعمال ميگردد.
- شرکت بيمه سرمد در قبول یا رد هریک از پيشنهادات اختيار تام داشته و هيچگونه ادعا و اعتراضي از طرف پيشنهاد دهنده دراین زمينه پذیرفته نخواهد بود.
- شرکت بيمه سرمد در تعيين برنده مناقصه، با رعایت صرفه و صلاح شرکت اتخاذ تصميم خواهد نمود.
- کليه پيشنهادها پس از پایان مهلت مناقصه، در کميسيون که بصورت غيرحضوری برگزار خواهد شد بازگشایي و نتایج اعلام خواهد شد.
- پيشنهادهای ناقص، مبهم، مشروط، مخدوش و بدون ضمانت مورد تأیيد نبوده و ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- مهر و امضا شرکت بر روی همه صفحات اسناد مناقصه الزامي ميباشد.
- برنده مناقصه حق واگذاری مسئوليت تمام یا بخشي از موضوع معامله به غير را بدون موافقت کتبي مناقصهگزار ندارد.
- کارفرما ميتواند در طول مدت اجرای قرارداد با اطلاع به برنده مناقصه، تا ميزان 25 % موضوع قرارداد را افزایش دهد.
- برنده مناقصه موظف به تحویل تجهيزات در محل نصب و راه اندازی (شعب کارفرما مطابق ليست پيوست 1) ميباشد.
- مناقصه به صورت دو مرحلهای برگزار ميشود.
- هزینه آگهي مناقصه در روزنامه بر عهده برنده مناقصه ميباشد.
برای دریافت فرم شرکت در مناقصه کلیک کنید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد