مرکز ارتباط با ذینفعان؛ قلب تپنده بیمه ایران

مرکز ارتباط با ذینفعان؛ قلب تپنده بیمه ایران

مرکز ارتباط با ذینفعان شرکت بیمه ایران با ثبت میانگین بیش از ۲هزار تماس روزانه از سراسر کشور و ارائه خدمات شبانه‌روزی، جایگاه ویژه‌ای در صنعت بیمه کشور به دست آورده است. 
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در بازدید خبرنگاران از این مرکز که به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ ابراهیم نجاری مدیر مرکز، آن را قلب تپنده بیمه ایران توصیف و اعلام کرد: پاسخگویی سریع، تخصصی و مؤثر سرلوحه کار ماست و خدمات ما تمامی رشته‌های بیمه‌ای را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به تاریخچه این مرکز افزود: از روزهای ابتدایی۱۳۸۹ با تعداد محدودی نیرو آغاز کردیم و امروز با ۶۲ همکار متعهد به صورت ۲۴ ساعته و همه‌روزه، پشتیبان بیمه‌گذاران هستیم.

نجاری همچنین افزود:  مرکز پاسخگویی۰۹۶۶۸ در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اخیر  با توجه به تاکیدهای مدیرعامل بیمه ایران درخصوص ارائه خدمات بی نظیر به مردم به ویژه در شرایط بحرانی نقش موثری را ایفا کرد.

وی با تأکید بر تخصصی بودن خدمات مرکز تماس، گفت: کارشناسان ما به‌صورت مداوم آموزش می‌بینند و با مطالعه بخشنامه‌ها و به‌روزرسانی دانش خود، به نیروی تخصصی تبدیل شده‌اند. تماس‌ها ثبت و ضبط می‌شوند و ما خدمات تخصصی و دقیقی ارائه می‌کنیم.

نجاری در ادامه با تأکید بر اهمیت نظارت و ارائه خدمات تخصصی، اظهار داشت: ما به‌صورت مستمر تماس‌ها را بررسی می‌کنیم.
این نظارت برای ما بسیار مهم است، زیرا خدمات ما فراتر از پاسخ‌های ساده بله یا خیر است و همکاران ما به‌صورت تخصصی و فنی راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

مدیر مرکز ارتباط با ذینفعان بیمه ایران در پایان با تأکید بر به‌روزرسانی خدمات این مرکز، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که خدمات‌دهی را هرچه بیشتر بهبود بخشیم. در حال حاضر، با توجه به حجم بالای تماس‌ها و تعداد بیمه‌گذاران و نمایندگان، بیمه ایران بیشترین حجم تماس و خدمات را در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه‌ای در کشور مدیریت می‌کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.