تسهیلات بیست هزار میلیاردریالی بانک توسعه تعاون به تولیدکنندگان

تسهیلات بیست هزار میلیاردریالی بانک توسعه تعاون به تولیدکنندگان

به‌منظور حمایت از اشتغال فراگیر و پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدکنندگان کالای ایرانی، بانک توسعه تعاون به میزان بیست هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان روستایی پرداخت می‌نماید.

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حاشیه بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز بابیان مطلب فوق اظهار داشت: این بانک در سال جاری متضمن عاملیت دو طرح اشتغال فراگیر و پایدار روستایی می‌باشد و بر این اساس در نظر دارد مبلغ بیست هزار میلیارد ریال را باهدف حمایت از کالای ایرانی در اختیار تولیدکنندگان روستایی قرار دهد.

 وی افزود: متوسط نرخ این میزان تسهیلات ۶درصد تعیین‌شده است.

مهدیان در ادامه خاطرنشان کرد: مقرر گردیده است طبق برنامه این میزان تا پایان شش ماه اول سال جاری به رقم ۱۲۰هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین افزود: این بانک از آمادگی لازم برخوردار است تا با اولویت‌های تعاونی نسبت به تزریق منابع کارگشا و تأمین مالی کلیه بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف اقتصاد تعاون اقدام نماید.

مهدیان گفت: پشتیبانی شبکه بانکی ازاین‌گونه طرح‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی سبب توسعه و تقویت فعالیت‌های مرتبط با تولید ملی خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.