نیروی انسانی کارآمد و ماهر عامل موفقیت است

برترین نماینده بیمه معلم در شبکه فروش :

نیروی انسانی کارآمد و ماهر عامل موفقیت است

مهدی خرم دستجردی ، نماینده  بیمه معلم  در اهواز که با کسب رتبه اول در لیست برترین های شبکه فروش این شرکت  قرار گرفت ، راز موفقیت خود را  جذب نیروی انسانی کارآمد و ماهر و سرمایه گذاری منابع انسانی دانست.

به گزارش دیوان اقتصاد،  وی  میزان فروش این نمایندگی را  نسبت به دوره قبل   ۲۰۹ درصد افزایش اعلام کرد و  در خصوص تکنیک های بازاریابی در حوزه مدیریت خود  گفت:  این نمایندگی دارای اتاق فکر منسجم و باتجربه ای ست که در ابتدای هر سال بازار هدف کلان خود را شناسایی و اولویت بندی میکند  و سپس با تقسیم وظایف در تمامی رشته های بیمه ای و بودجه بندی در آن رشته ، سال جدید را آغاز می کند.

مهدی خرم  اولویت نمایندگی اهواز را  بیمه عمر و سرمایه گذاری  اعلام کرد و  وبر  تمرکز ویژه در جهت تحقق این سیاست تأکید کرد.

بنابر این گزارش تمایز بیمه معلم با سایر شرکتهای بیمه ای از دیگر موضوعی بود  که نماینده برتر بیمه معلم در اهواز به آن اشاره کرد و گفت:برند بیمه معلم بدلیل داشتن اسم خاص در ذهن مشتری حک می گردد و این فرصت مغتنمی است است تا بتوان با یک برنامه ریزی  درست نام خود را در ذهن  مخاطب بیشتر ماندگار کرد.

وی افزود: در نمایندگی ما خدماتی که از نظر شرکت های بیمه ای  در ردیف برنامه های دست نیافتنی قرار دارد ، انجام می شود  لذا یکی از دلایل ماندگاری ما در ذهن مشتری اینگونه اقدامات است.

مهدی خرم دستجری با تأکید بر  اینکه در مجموعه بیمه معلم  کمتر  شعار داده می شود و یشتر عمل  می شود، گفت: علت ماندگاری  و موفقیت من در این شرکت  هدف گذاری بلند مدت است.

وی افزود: همواره سیاست های خود را  هدفمند تدوین و اجرا می کنیم  و  در ادامه ابراز امیدواری کرد:  رشد و ارتقای  شرکت بیمه معلم با همت مدیران و کارکنان آن استمرار داشته باشد.

نماینده برتر بیمه معلم در اهواز در پاسخ به این سئوال که آیا تصور  کسب  رتبه اول را داشتید ، گفت: قطعاً به دنبال جایگاه و رتبه نبوده و نیستم  و  توصیه مداوم من نیز به همکاران  این است که اگر موفقیتی بدست می آید مربوط به تلاش های گذشته است.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با تأکید بر اینکه در صورت دلخوش بودن به جایگاه  فعلی ، نه تنها پیشرفتی حاصل نخواهد شد  بلکه  موفقیت قبلی  نیز از دست خواهد رفت، افزود: هنر آن است که جایگاه بدست آمده را حفظ و برای موفقیت های بالاتر تلاش و برنامه مستمر داشته باشیم .

مهدی خرم دستجردی  خاطر نشان کرد:   بدون شک نمایندگان بیمه معلم  در سطح کشور بسیار توانمند و با دانش هستند که رسیدن به باشگاه ۱۰۰۰میلیاردی ها بدون تلاش و کوشش آنها  میسر نمی شد.

وی گفت: رسیدن به این مهم حاصل  استراتژی آموزش در  شرکت بیمه معلم است .

 نماینده برتر بیمه معلم در اهواز در پایان گفت: تمامی زحماتی که بابت فروش یک بیمه نامه صورت می پذیرد اعتبارش ۳۶۵ روز است  لذا چنانچه  زیر ساخت این فروش حرفه ای بنا شده باشد بصورت هرمی فروش شان بخاطر نام نیک و برند بیمه معلم  و  همچنین مشاوره مناسب افزایش خواهد یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.