بوسنی علاقه‌مند به توسعه روابط اقتصادی و گردشگری با ایران است

بوسنی علاقه‌مند به توسعه روابط اقتصادی و گردشگری با ایران است

جمعه, اکتبر 11, 2019 - 08:34 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سفیر بوسنی و هرزگوین در ایران گفت: کشورم علاقه‌مند به توسعه روابط اقتصادی و گردشگری با نقاط مختلف ایران از جمله قزوین است.

به گزارش دیوان اقتصاد,سمیر ولاجیچ در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان قزوین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه فوق العاده عالی بود و به نمایشگاه‌هایی که در بوسنی برگزار می‌شود شباهت زیادی دارد.
وی افزود: ظرفیت های استان قزوین در حوزه صنعت ساختمان برایم جالب بود.
سفیر بوسنی و هرزگوین همچنین نسبت به برقراری ارتباط در زمینه های اقتصادی و گردشگری با استان قزوین اعلام آمادگی کرد.
ولاجیچ همچنین خواستار همکاری های مشترک در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری های مشترک بین قزوین و بوسنی شد و ادامه داد: ما آماده همکاری همه جانبه با این استان هستیم.
این مسئول دیپلماتیک داد: جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین همچون ۲ دوست می‌توانند در زمینه تبادل تجارب در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و علمی همکاری مفید و سازنده ای با یکدیگر داشته باشند.
سفیر بوسنی و هرزگوین فعالیتهای اقتصادی، تاریخی و توانمندیهای صنعت ساختمانی قزوین را بسیار با ارزش عنوان کرد و خواستار افزایش تعامل و همکاری قزوین با کشورش در زمینه‌های مختلف اقتصادی شد.
سمیر ولاجبچ با بیان اینکه استان قزوین دارای تاریخ ارزشمندی است،افزود: در نخستین دیدار از قزوین مردمان این شهر را بسیار میهمان نواز و مهربان دیدم که این موقعیت در ایجاد روابط بین این شهر با بوسنی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.