بانكداري ديجيتال و شركتي ابزاري در ارائه خدمت بهتر به مشتريان

مدير عامل بانك صنعت و معدن: 

بانكداري ديجيتال و شركتي ابزاري در ارائه خدمت بهتر به مشتريان

حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن در نشست هم انديشي با مديران استاني اين بانك گفت : با مشاركت فعال تمامي اركان بانك در صف و ستاد درصدد برقراري ارتباط مؤثر با مشتريان و نيازسنجي صحيح آنان هستيم تا با تلفيق بانكداري ديجيتال و شركتي از مزيت هاي خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده كنيم.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، وي افزود: تكريم مشتريان و احترام به آنها در كنار ارائه خدمات تخصصي مهم ترين ويژگي بانك صنعت و معدن است.
مديرعامل بانك صنعت و معدن ادامه داد: در شرايطي كه تحريم ظالمانه، بر فرايند اعطاي تسهيلات به صنعتگران و توليد كنندگان كشور تاثير نامطلوبي گذاشته است اين بانك با استفاده از بانكداري شركتي در مسير بهبود خدمات ارائه شده گام بر مي دارد. 
مهري خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستي استان و با ستاد مجدداً تعريف شده و شفاف سازي در اين خصوص صورت گيرد تا مديران ارشد و اجرايي بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.
وي خاطرنشان كرد: مشتريان ما، صنعتگران و كارآفرينان بزرگ كشور هستند كه نياز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات ، كاهش زمان دستيابي مشتريان به آن و شفاف سازي امور سبب ايجاد رضايت و گسترش همكاري آنان خواهد شد.
حسين عسكري عضو هيأت مديره اين بانك دراين نشست ضمن اشاره به مأموريت، چشم انداز و استرات‍ژي بانك طبق برنامه راهبردي به تبيين مفهوم حرفه اي گري در بانكداري پرداخت و گفت: سازماني به صورت حرفه اي عمل مي كند كه از نيروي انساني حرفه اي برخوردار باشد و براي نيل به اين هدف به مديران حرفه اي نياز دارد كه مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرين باشند.
وي تأكيد كرد: وظيفه مديران اين است كه مهارتهاي حرفه اي و فرهنگ سازماني را توسعه دهند و اعتماد را كه سنگ بناي مديريت است در سازمان افزايش داده و اين اعتماد را در مشتريان نيز بوجود آورند تا سبب ايجاد حس تعلق در آنان شود.
حسين عسكري يادآور شد: مديريت ارتباطات محور فعاليت مديران استاني و رؤساي شعب است و براي ايجاد يكپارچگي بايد از هنر تعامل با كاركنان و مشتريان بهره ببريم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره بايد درك و تشخيص درستي از مشكلات و نيازهاي مشتريان داشته باشيم.
وي عنوان داشت: ايجاد ارزش افزوده، هدف اصلي بانكداري شركتي است و در كنار سبد خدمات بانكي بايستي سبد نيازهاي مشتريان نيز ايجاد شود؛ افزون بر آن براي ارائه مشاوره تخصصي سرمايه گذاري ضرورت دارد دانش كارشناسان بانك افزايش يابد .
اصغر پاك طينت عضو ديگر هيات مديره بانك صنعت و معدن در اين نشست با بيان ضرورت يافتن راه هاي مناسب براي تعامل با مشتريان تصريح كرد: وصول مطالبات از ابزارهاي مهم تجديد منابع است و هم انديشي همكاران براي ارتقاء ميزان موفقيت بانك در اين زمينه مي تواند تا حد زيادي كارگشا باشد.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.