جایزه تعالی برایان تریسی» به مدیرعامل شرکت بیمه معلم رسید

جایزه تعالی برایان تریسی» به مدیرعامل شرکت بیمه معلم رسید

شنبه, اکتبر 29, 2016 - 15:52 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

همایش بین المللی برنامه ریزی استراتژیک، ششم و هفتم آبان ماه مصادف با ۲۷ و ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ با حمایت شرکت بیمه معلم در تهران مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، ن، برایان تریسی سخنران مشهور در این همایش دو روزه با محور «خلق مدل های جدید کسب و کار» برای حاضران صحبت کرد. این همایش دو اتفاق ویژه شرکت بیمه معلم هم داشت.
سید مهرداد هاشمی، مشاور ارشد مدیرعامل بیمه معلم در جمع حاضران در همایش سخنرانی کرد که مورد استقبال قرار گرفت.
وی در سخنرانی خود با اشاره به این که ایرانیان از قدیم استراتژیست بوده اند و مهمترین مفاهیم استراتژیک در وصیت نامه داریوش آمده است، گفت: اقدامات بی نظیر استراتژیک امیر کبیر، نمونه دیگر از تاریخ پر افتخار ماست.
هاشمی ادامه داد: ما در شرکت بیمه معلم به شایستگی به موضوع برنامه ریزی استراتژیک و نحوه اجرا و پایش آن پرداخته ایم.
اما مهمترین اتفاق در این همایش، دریافت جایزه تعالی برایان تریسی توسط جناب آقای محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل شرکت بیمه معلم بود.
در این همایش دو روزه، چندین نفر از معاونین مدیرعامل، مدیران و مشاوران ارشد، روسای شعب و همکاران ستادی شرکت بیمه معلم حضور داشتند و از راهکارهای ارائه شده توسط برایان تریسی برای بهبود کسب و کار بهره بردند.
در حاشیه این همایش، غرفه شرکت بیمه معلم برپا بود و با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان مواجه شد. برخی فعالان صنعتی طی دو روز همایش در غرفه بیمه معلم حضور پیدا کرده و با مدیران شرکت به مذاکره پرداختند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.