اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی «محرم ایران زمین»

اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی «محرم ایران زمین»

یک‌شنبه, نوامبر 20, 2016 - 09:53 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اسامی برندگان مسابقه عکاسی «محرم ایران زمین» که با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی در ایام شهادت سید و سالار شهید امام حسین (ع) برگزار شده بود، همزمان با اربعین حسینی اعلام شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، در مسابقه عکاسی «محرم ایران زمین» که از تاریخ 14 مهر لغایت 30 مهرماه 1395 برگزار شد، حدود 600 نفر با ارسال 3000 تصویر با موضوع محرم ما را همراهی کردند.
تصاویر ارسالی بیانگر ریشه های عمیق فرهنگ عاشورایی در میان مردم کشورمان است، و امیدواریم که در آینده ای نزدیک با برگزاری نمایشگاهی از این تصاویر همه دوستان را در لذت تماشای آنها شریک کنیم.
اکنون در آستانه‌ی اربعین حسینی ضمن اعلام نفرات برگزیده از تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه به رسم ادب و احترام تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که در سایر مسابقات نیز همراه ما باشند.
نفر اول (مریم السادات الصدیق): لوح تقدیر، یک سکه بهار آزادی و یک کتاب ایران زمین خانه ماست
نفر دوم (جاوید خدمتی) : لوح تقدیر، نیم سکه بهار آزادی و یک کتاب ایران زمین خانه ماست
نفر سوم (داود کاظمی نیا) : لوح تقدیر، ربع سکه بهار آزادی و یک کتاب ایران زمین خانه ماست
لازم به ذکر است با توجه به استقبال بی نظیر علاقه مندان ، برای ده نفر از برگزیدگان هیئت داوران نیز لوح تقدیر و یک کارت هدیه دو میلیون در نظر گرفته شده است.
غلامرضا حافظ القرآن و علیرضا سلطانی از پیشکسوتان عکاسی مطبوعات از اعضای کمیته هیئت داوران دومین دوره از مسابقه «محرم ایران زمین» بودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.