نظر به افزایش شیوع ویروس کرونا در برخی استان های کشور و اعمال محدودیت و تعطیلی برخی مراکز پایتخت، بانک ملی ایران بار دیگر از مشتریان و هموطنان درخواست دارد به منظور مهار این بیماری، نسبت به بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک و حضور حداقلی در شعب این بانک توجه ویژه تری داشته باشند.
لزوم بهرهمندی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی با افزایش شیوع کرونا
لزوم بهرهمندی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی با افزایش شیوع کرونا
به گزارش دیوان اقتصاد، بانک ملی ایران در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک ، امکانات خود برای استفاده غیرحضوری مشتریان از خدمات بانکی بدون مراجعه به شعب را افزایش داده است و ضروری است مشتریان گرانقدر تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک امتناع کنند.
در همین راستا، خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سامانه بام، اپلیکیشن ایوا، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه های خودگردان و… میتوانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند.
مشتریان با سامانه بام میتوانند خدمات دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و… را دریافت کنند.
با همراه بام نیز امکان انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و… فراهم است.
همچنین اپلیکیشن بله امکان کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و… را برای کاربران خود فراهم کرده است و با نشان پرداخت نیز پرداخت وجه از طریق QR CODE امکان پذیر شده که این قابلیت جایگزینی برای کارتهای بانکی است.
مشتریان بانک ملی ایران در اپلیکیشن ۶۰ نیز میتوانند خدماتی مانند رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و…را دریافت کنند.
گفتنی است ایوا یکی دیگر از خدمات بانک ملی ایران و یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن میتوانید به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارتهای بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمههای خودرو و بسیاری سرویسهای متنوع دیگر دسترسی پیدا کنید.
همچنین در حال حاضر سرویس نشان بانک، اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران در ایوا راهاندازی شده که از طریق این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه را نداشته و می توانید بسیاری از کارهای بانکی خود از جمله گواهی امضا و احراز هویت دیجیتالی، افتتاح حساب و سایر خدمات را در آن انجام دهید.
با مراجعه به سایت بانک ملی ایران بخش خدمات الکترونیک میتوانید از خدمات متنوع این بانک آگاه شوید.
همه ما می توانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا تلاش کنیم.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد