بررسی میزان کارآمدی بازار صنعت بیمه

رییش پژوهشکده بیمه خبر داد:

بررسی میزان کارآمدی بازار صنعت بیمه

شنبه, نوامبر 26, 2016 - 12:58 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رییش پژوهشکده بیمه گفت :در بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه میزان کارآمدی بازار صنعت بیمه بررسی می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، امیر صفری، افزود:: فضای کسب و کار در صنعت بیمه، تحلیل بازارهای مستقیم و اتکایی در صنعت بیمه، نو آوری در محصولات بیمه ای، تعامل بازار بیمه با سایر بازارهای مالی، ورود بیمه گران خارجی در بازار بیمه کشور، قیمت گذاری در بازار بیمه و رقابت بین شرکت های بیمه داخلی و خارجی از محورهای همایش است.

وی خاطر نشان کرد: در جریان این همایش ملاقات هایی بین هیات های  بیمه داخلی و خارجی جهت انعقاد قرارداد و تفاهم نامه برگزار خواهد شد و شرکت های مونیخ ری آلمان، یو آی بی انگلیس، تویوتا اس یو ژاپن، ناسکو فرانسه، ارگو آلمان و آزری آذربایجان تقاضای ملاقات با شرکت های داخلی بیمه را کرده اند.

صفری با تاکید بر این نکته که همایش امسال تمرکز بر موضوع بازار بیمه دارد، افزود: از اهداف این همایش دستیابی به آخرین یافته های علمی در دانش بیمه است و دسترسی به پیشنهادهای کاربردی برای برنامه ریزی و سیاست گذاری در صنعت بیمه است. ضمن اینکه تاثیرگذاری بر سیاست های کلان صنعت بیمه در کنار گردهمایی علاقمندان و دست اندرکاران صنعت بیمه از دیگر اهداف این همایش است.

بنابر اعلام صفری 2 سخنران اصلی این همایش الکساندر آنکل از شرکت ارگو آلمان و پرفسور هنری لوویژه استاد دانشکده اقتصاد ژنو می باشند که به ارائه بحث اوراق بهادار سازی ریسک های بیمه ای و انتقال ریسک های بیمه به بازار سرمایه خواهند پرداخت.

گفتنی است این همایش 13 آذر همزمان با روز ملی بیمه با حضور 2500 کارشناس داخلی و خارجی و مسوولان ارشد بیمه در تهران برگزار می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.